כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

נכים במודיעין עילית? מהיום יש לכם טרמפ

נחנך רכב החסד של קרן תושבים מודיעין עילית במעמד סגן שר הבריאות • סגרה"ע ויו"ר קרן התושבים העניק הוקרה לליצמן על תמיכתו במיזם • בקרוב: פרויקט מוקד רפואה דחופה בעיר

נכים במודיעין עילית? מהיום יש לכם טרמפ
מנחם קולדצקי

בנוכחותם של סגן שר הבריאות הרב יעקב ליצמן, מנכ"ל משרדו פרופ' רוני גמזו, סגן ראש העיר ויו"ר קרן התושבים מודיעין עילית הרב יעקב ולנשטיין וצוות משרדו, נחנך רכב החסד של מודיעין עילית שיועמד לצרכי ציבור התושבים בעיר.

"אנו רואים ברכב זה חלק מתוך הפעילות הכוללת של מטרת קרן התושבים שהיא להמשיך ולסייע לתושבי העיר בכל דרך אפשרית כשהעיקר זה לשמח ולמלא את צרכיהם של ציבור תושבי העיר" אומר הרב ולנשטיין בהתרגשות רבה והוסיף כי, "אני מודה לסגן השר הרב ליצמן על הסיוע בהסרת הקשיים הבירוקרטים ועל התמיכה הכללית שסייעה לנו לברך על המוגמר בפרויקט זה שיסייע לתושבים שזקוקים נואשות לעזרה זו".

הרכב צפוי לסייע לאנשים מוגבלים בתנועתם ולמשפחותיהם ועתיד לחסוך כספים רבים למשפחות שהעול הכספי על כתפיהם רב בעקבות העלויות של ניוד הנכים והמוגבלים בתנועה ממקום למקום.

סגן שר הבריאות ח"כ הרב יעקב ליצמן שיבח את פעילות "קרן תושבים מודיעין עילית" ביוזמתו של סגר"ע הרב יעקב ולנשטיין ומחזיק תיק הבריאות למען תושבי העיר ואמר כי חנוכת רכב החסד מהווה נדבך חשוב בעשייה למען הציבור, במתן שירות ראוי ויעיל לאלו הנדרשים להגיע לטיפול רפואי בבתי חולים.

"זו בשורה חשובה שכולה חסד ונשיאה בעול הציבור, ויש להוקיר טובה על יוזמה ברוכה זו" אמר סגן השר הרב ליצמן שסקר את המכשור המתקדם והמשוכלל שרכב החסד החדש יספק לתושבי העיר.

לאחר מכן קיבל ליצמן תעודת הוקרה מיוחדת מהרב ולנשטיין לאור הסיוע הנחוץ ברכישת רכב החסד שניתן ממשרדו.

מנכ"ל משרד הבריאות פרופ' רוני גמזו ציין לשבח את הרעיון לעמוד לימין בני משפחות החולים שצריכים הסעה לטיפול הרפואי וממנו ואמר כי רכב החסד עומד בכל הקריטריונים והדרישות המחמירות של האגף המקצועי של המשרד.

סגן השר הרב ליצמן עודד את ולנשטיין לקדם פרויקטים נוספים ואף הודיע כי יסייע בקידום נושא הקמת מוקד טרם לרפואה דחופה במודיעין עילית.

ולנשטיין, המכיר היטב מתוקף תפקידו את פקידי הממשל ושיטות העבודה של מוסדות השלטון, מקדם בתקופה האחרונה את הפרויקט החשוב בכדי לצור מענה מקצועי ומהיר לבעיות רפואיות דחופות.

















תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד