י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

ה'אח הגדול' • אחרי יו"ר זק"א - בן גביר סירב

בעוד יהודה משי זהב מתלבט האם להשתתף בריאליטי 'האח הגדול', יש כבר מי שהשיב תשובה שלילית: איתמר בן גביר • "יש לי קווים אדומים שלא אוכל לעבור עליהם"

ויתר על הרייטינג.  בן גביר
ויתר על הרייטינג. בן גביר

בעוד יו"ר זק"א, יהודה משי זהב, מתלבט האם להשתתף בתוכנית הריאליטי 'האח הגדול', יש כבר מי שהשיב תשובה שלילית להפקת התוכנית: פעיל הימין איתמר בן גביר קיבל הצעה מהפקת התכנית, להשתתף ללא אודישן, אך הוא השיב בשלילה.

עוד בנושא:
יודה משי זהב ב'אח הגדול'? "אם אצליח לקדש שם שמים"

בן גביר התלבט באשר להצעה. מצד אחד סבר, כי מדובר בהזדמנות נדירה למבצע של "קירוב לבבות ארצי ופנים אל פנים ברמה לאומית", אך מאידך הביע חשש, בשל אופי התוכנית.

בן גביר נפגש עם עורכת התוכנית במשרדי ההפקה בתל-אביב. במהלך הפגישה הדגישה העורכת, כי ברור לאנשי התוכנית כי כניסתו לבית 'האח הגדול' תוסיף רייטינג ותיצור עניין אדיר בתכנית הזוכה לאחוזי צפיה גבוהים במיוחד.

במהלך הפגישה הודיע בן גביר לעורכת, כי הוא מוכן להיכנס לבית 'האח הגדול', ואף לקחת חופש מעבודו הפרלמנטרית, אך הציב מספר תנאים - ובראשם שמירת שבת כהלכתה, הקצאת חדר נפרד שבו יוכל לשהות בשבת מבלי להצטלם, אפשרות להתפלל במניין שלוש פעמים ביום, אוכל כשר למהדרין, והקפדה על כללי צניעות מסויימים שיאפשרו לכל הציבור לצפות בתוכנית.

עוד אמר בן גביר, כי לא יהיה מוכן להשתטות ולהתחפש בתחפושות מוזרות במהלך המשחקים בתוכנית, אך הוסיף כי אין לו כל בעיה להתחלק בחדר עם משתתף שמאלני.

לנוכח התנאים שהציב בן גביר הודיעו אנשי ההפקה של התוכנית כי לא יוכלו לעמוד בדרישות. אנשי ההפקה שבו והציעו לבן גביר להשתתף בתוכנית, אך להתפשר בדרישותיו, אולם הוא הודיע כי לא יוכל לעשות זאת.

בשיחה עם 'בחדרי חרדים', אומר בן גביר: "אכן כניסה לבית 'האח הגדול' הייתה סוג של הזדמנות, שלא פשוט להחמיץ אותה, לאור העובדה שכוונתי הייתה להעביר מסר ולומר את האמת שלי. אך יש לי קווים אדומים שלא אוכל לעבור עליהם.

"אני מקווה שאנשי 'האח הגדול' יבינו ויפנימו שחייבים בכל מחיר לאזן את התוכנית. את הדברים האלה שמעתי גם מהם, ואני מקווה שהם יעמדו במשימה זאת בעונה הבאה. כמו כן אני מקווה מאוד שמפיקי התוכנית אולי יבינו שצריך להפוך את התוכנית הזאת לתוכנית שיוכלו לצפות בה - ואולי גם להשתתף בה - חלקים רחבים יותר בעם ישראל".

ביום ראשון הקרוב תתקיים פגישה בין הפקת התוכנית לבין יו"ר זק"א, שעשוי לקחת חלק עיקרי בה. "אם תפקידי יהיה לקדש שם שמיים, יש סיכוי שאני אכנס", אמר משי זהב.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד