י"ב אייר התשפ"ד
20.05.2024

מחתרת היוטיוב נגד פקחי בני-ברק • לצפייה

חרדי, תושב בני-ברק, הכריז מלחמה נגד פקחי העיר: הקים ערוץ מיוחד ביוטיוב, המתעד אותם עוברים על חוקי התנועה ומשוטטים ברכב השיטור לצרכים אישיים

המעקב אחר רכב השיטור
המעקב אחר רכב השיטור



תושב העיר בני-ברק הכריז מלחמה מצולמת נגד עובדי העירייה - בעיקר נגד הפקחים, והקים ערוץ מיוחד ביוטיוב תחת הכותרת 'שחיתות בני ברק' (shcitutbneibrak). החרדי העומד מאחורי המיזם מנהל מעקבים אחר הפקחים, ומצלם אותם מבצעים עבירות תנועה.

בערוץ המיוחד יש כבר קרוב ל-20 סרטונים. למרות שהסרטונים אינם זוכים לרייטינג, נראה כי התושב אינו מרים ידיים וממשיך במלחמתו. באחד הסרטונים נוסע התושב ברכבו אחר רכב שיטור משולב של משטרת ישראל ועיריית בני-ברק, ומצלם את הנהג כשאינו עוצר בתמרור עצור.

בסרטון אחר הוא מראה המשך לעבירה, כאשר רכב השיטור משוטט לצרכיו האישיים, חוזר מ"קנייה פרטית בבית מרקחת וחוסם כניסה למפעל".

לא ברור מי עומד מאחורי המיזם, כיוון שפרטיו אינם נחשפים. על פי הדיווח ב'ידיעות רמת-גן', פניו נחשפות לזמן קצר כשהוא מצלם את מראת הרכב. מדובר באדם חרדי, בשנות ה-30 לחייו, בעל פאות ומשקפיים, העושה שימוש במצלמה דיגטלית. הצילומים מתבצעים מתוך רכב מפואר למדי.

מעיריית בני-ברק נמסר: "עם קבלת הפנייה והחומר שצורף הוחל בבירור יסודי של הנושא, כדי לבדוק אם ביצוע הנהיגה או החניה נעשה במסגרת פעילות ובתפקיד, או חלילה שלא כחוק. אם יתברר שהדברים בוצעו שלא כדין, יוזמנו הנוגעים בעניין לבירור ויינקטו נגדם הצעדים הנדרשים".

פקח עיריית בני ברק נכנס לצומת באדום וחוצה קו הפרדה:

"יצא לקנות לצרכיו האישיים":

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 27 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד