י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

פייסבוק תשיק טלפון חכם מוזל בשיתוף עם וודאפון

וודאפון 555 בלו מבוסס על הרשת החברתית ומיועד לקהל צעיר ולשווקים מתעוררים • פייסבוק מקווה באמצעות הטלפון להגיע לקהל של מיליארד גולשים

  • כ"ו תמוז התשע"א
צילום אילוסטרציה: ארכיון בחדרי חרדים
צילום אילוסטרציה: ארכיון בחדרי חרדים

פייסבוק חברה למפעילת הסלולר הבריטית וודאפון בטלפון חכם מוזל שיוקדש כולו לרשת החברתית, בתקווה למכור את המכשיר לקהל צעיר ולשווקים מתעוררים - דיווח "פייננשל טיימס".

המכשיר, וודאפון 555 בלו, אשר מיוצר על ידי אלקטל לוסנט, מגיע עם מקלדת מלאה ומבוסס על מערכת הפעלה שמבוססת על היישומים של פייסבוק. הטלפון צפוי להימכר במחיר של 100 דולר.

שתי החברות מקוות כי המכשיר יהיה פופולרי לא רק בשווקים מתעוררים כמו הודו, דרום אפריקה וטורקיה, שבהם פייסבוק ושוק הטלפונים החכמים צומחים במהירות, אלא גם בשווקים מבוססים יותר כמו בריטניה, בקרב בני נוער ומשתמשי הרשתות החברתיות. פייסבוק מקווה באמצעות הטלפון להגיע לקהל של מיליארד גולשים, לעומת 750 מיליון משתמשים שרשומים בה כיום.

פייסבוק כבר חברה בעבר ליצרניות סלולר כמו INQ ו-HTC, לייצור טלפונים סלולריים המשתמשים במאפייני הרשת החברתית. ואולם וודאפון מאמינה כי 555 בלו, אשר מבוסס על רשתות דור 2.5 האיטיות יותר מרשתות הדור השלישי, יהיה יעיל יותר בצריכת מידע ויזדקק לפחות מ-100 מגה בייט בחודש למשתמש בעל 300 חברים בפייסבוק.

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד