כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

עדות הרוצח: "הרב צעק והתמוטט על הרצפה"

"כשראיתי את הרב נהיה לי שחור בעיניים. הוצאתי במהירות את הסכין מתוך הגוף ודקרתי אותו ישר בחזה", סיפר אשר דהן בחקירתו • "לא יודע איזה שד או שטן נכנס בי"

אשר דהן בהארת מעצרו. צילום: יהודה לחיאני, מעריב
אשר דהן בהארת מעצרו. צילום: יהודה לחיאני, מעריב

אשר דהן, החשוד ברציחתו של רבי אלעזר אבוחצירא זצ"ל, החל לדבר בחקירתו. "העצות שלו גרמו ליחסים שלי ושל אשתי להדרדר. חיכיתי שיישאר לבד ואז דקרתי אותו", סיפר הדוקר לחוקריו. את עדותו של דהן מפרסם הבוקר עיתון מעריב.

"אני מעריך את הרב אבוחצירא, סומך עליו בהכל. לא עשיתי שום מהלך בחיי בלי להתייעץ איתו", הסביר אשר דהן לחוקרי היחידה המרכזית במשטרת מרחב הנגב. "הוא היה בשבילי הכל. סגדתי לו", הוסיף דהן.

"כל פעם שיצאתי מהרב היתה לי תחושה של אושר. הוא נתן לי תקווה שלכל דבר בחיים יש פתרון ולא חשבתי לרגע שאולי יש טעות בדבריו".

"היו בעיות ביני לבין אשתי. התייעצתי עם הרב שאמר לי לעשות כל מיני דברים, אבל המצב רק הלך והחמיר", העיד הרוצח שטען כי העצות של הרב "גרמו לי נזק וזה הגיע למצב שפחדתי להתגרש. התא המשפחתי היה חשוב לי".

על ליל הרצח סיפר הרוצח: "לא יודע איזה שד או שטן נכנסו לי באותם רגעים לגוף שלי. הייתי במצב שלא הייתה לי שליטה על עצמי. היצר הרע הוביל אותי. אף אחד לא שאל אותי שאלות, ידעו שאני בא לרב וכל העוזרים שלו הכירו אותי".

"חיכיתי להיות האחרון בתור שייכנס לרב כדי להיות איתו לבד". כשנכנס דהן לחדרו של הרב אבוחצירא נישק את ידו ואמר לו כמה מילים. שניות אחר כך שלף את הסכין ודקר את הרב בחזהו.

"כשראיתי את הרב נהיה לי שחור בעיניים. הוצאתי במהירות את הסכין מתוך הגוף ודקרתי אותו ישר בחזה. הוא צעק והתמוטט על הרצפה", תיאר דהן את רגע הרצח.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 24 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד