י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024

הפרקליטות: המנוול מפתח תקווה שתקף ילדות קטנות בבני ברק, נלכד בזכות 'בחדרי חרדים'

עבריין ותוקף סדרתי של ילדות הואשם בחמישה מקרים חמורים. בכתב האישום נחשף: הוא נלכד בזכות הפרסום ב'בחדרי חרדים'

הפרקליטות: המנוול מפתח תקווה שתקף ילדות קטנות בבני ברק, נלכד בזכות 'בחדרי חרדים'





במהלך חודש אלול תוך כדי שאני נוסע ברחוב סוקולוב בבני ברק, הבחנתי בשוטרים רבים מבצעים סריקות קפדניות אחר אדם חשוד. ככל שנקף הזמן התמונה התבהרה. ילדה בת 6 שבה לביתה לאחר שהייתה אצל סבתה. בהגיעה לחדר המדרגות, אדם נכנס אחריה ושאל האם זו הכתובת והילדה השיבה בחיוב. הוא החל לעלות במדרגות והיא אחריו, בשלב מסויים הוא הסתובב לעברה וביצע מעשה חמור וברח מהמקום.

הסריקות אחריו נמשכו גם במהלך הלילה, כאשר שוטרי משטרת מרחב דן עוברים בכל בניין באיזור על מנת לאתר תיעוד נוסף של האדם החשוד. מצלמה אחת תיעדה אותו נכנס לבניין שם ביצע את זממו. דקות ספורות לאחר מכן הוא נראה יוצא החוצה בריצה. בתיעוד נוסף, הוא נצפה רץ ברחוב משם לעבר עבודתו בבניין משרדים מוכר בבני ברק.

תיעוד מצלמות הוידאו פורסמו עוד באותו ערב ב'בחדרי חרדים' על ידי כותב השורות, על מנת לסייע למשטרה לאתר את החשוד. למחרת בבוקר מתנדב ארגון 'השומרים' זיהה את החשוד ממצלמות האבטחה כשהוא מטייל בפתח תקווה. הוא דיווח ותוך זמן קצר הוא נעצר והובא לחקירה שם הכחיש את החשדות שהוטחו בו.

הנאשם תועד כשהוא רץ ברחוב לאחר ביצוע העבירות שיוחסו לו

באותם ימים, חוקרי המשטרה הגיעו לבית הנאשם תושב פתח תקווה בן 42, שם איתרו את הבגדים אותם לבש במהלך ביצוע העבירה ומעצרו הוארך מעת לעת. החשוד עצמו, הכחיש את החשדות נגדו גם לאחר שהציגו בפניו את תיעוד הוידאו. "טען שאינו בטוח שזה אכן הוא, ויתכן כי מדובר באדם אחר שדומה לו", כתב עו"ד שירי רום מפרקליטות תל אביב שהגישה את כתב האישום.

במהלך חול המועד סוכות, הוגש כנגדו כתב אישום חמור, המגולל חמישה מקרי תקיפה חמורה של ילדות בגילאי 6 עד 9 כולן מבני ברק ובסמוך למקום עבודתו. מקריאת כתב האישום, עולה כי ישנה מודעות רבה לפגיעה גם בקרב ילדות קטנות. ילדה בת 6.5 הותקפה על ידו בשלהי חודש ניסן בחדר מדרגות, והיא החלה לצרוח עד שברח. במקרה נוסף, ילדה בת 9 שאף היא הותקפה על ידו בחדר מדרגות, צרחה עד שברח משם.

"הנאשם איתר קטינות בגילאים 6-9, אשר הלכו לבדן ברחוב, עקב אחריהן לביתן, הסמוך למקום עבודתו, ושם, בחדרי המדרגות, ביצע בהן עבירות.." נכתב באישום שהוגש נגדו.

בבקשת הפרקליטות להאריך את מעצרו עד תום ההליכים, נכתב כי בחקירות שנערכו לילדות נקבעה מהימנותן, למעט ילדה אחת שהוריה התנגדו לכך. בשני אישומים, יש חוו"ד של מעבדה ביולוגית כי נמצאה התאמה בין החשוד לממצאים שאותרו בזירה. בנוסף, אחת הילדות זיהתה את החשוד בתמונות שהוצגו בפניה במסגרת מסדר זיהוי תמונות.

מי שזיהה את הנאשם במצלמות האבטחה, היא אשתו וכן קולגות שלו בעבודה. אם לא די בכך, פלטים שהוצאו ממערכת המתעדת שימוש בשבב אישי של הנאשם, בשעון הנוכחות במקום עבודתו ובדלת הכניסה הראשית, מצביעים על כניסות ויציאות של הנאשם בסמיכות למועדי ביצוע העבירות.

כאמור, בחקירותיו הכחיש הנאשם את ביצוע המעשים, אך לא סיפק כל הסבר לראיות נגדו. משהוצגו בפניו סרטונים בהם הוא נצפה בסמיכות למקום העבירה, טען שאינו בטוח שזה אכן הוא, ויתכן כי מדובר באדם אחר שדומה לו. לשאלה האם יצא ממקום עבודתו בכ' אלול, טען כי אינו זוכר, למרות שנחקר יום למחרת.

"משטרת ישראל הצליחה להתחקות אחר זהותו של המשיב רק לאחרונה, בזכות פרסום אחד הסרטונים ממצלמות האבטחה בפייסבוק, ובאתר האינטרנט "בחדרי חדרים". בעקבות פרסום זה, התקבל מידע אשר הוביל למעצרו של המשיב" נכתב בבקשת הפרקליטות לבית המשפט. "המשיב מאשר בחקירתו, כי הוא ואשתו צפו בסרטון ערב מעצרו, ובתגובה, נעדר המשיב מעבודתו למחרת, ובחר שלא להסגיר את עצמו למשטרה".



בבקשה להאריך את מעצרו עד תום ההליכים הוסיפה עו"ד שירי רום מפרקליטות ת"א כי "לא בכל יום נתקל בית המשפט הנכבד באדם מן היישוב כביכול, האורב לטרף לקטינות רכות בשנים, כפי שנהג לעשות המשיב, הכל במהלך שעות העבודה, ובטבורה של עיר". הפרקליטה הוסיפה כי מעשיו ונסיבותיהם כשהוא מצליח להסתירם מבני משפחתו ומכריו, מלמדים על המסוכנות הגבוהה הנשקפת ממנו.

בית משפט המחוזי בתל אביב האריך את מעצרו של הנאשם עד להחלטה אחרת. עו"ד גיל פרידמן פרקליטו של הנאשם אמר ל'בחדרי' בתגובה לאישומים "מרשי מכחיש בתוקף כל קשר לעבירות המיוחסות לו".

מקרה אחרי מקרה

המקרה הראשון אירע בחודש טבת תשע"ו, כאשר ילדה בת 6 הלכה לבדה מבית חברתה לביתה. אם הילדה, צפתה בה מהחלון והורתה לה לחצות את הכביש. על פי כתב האישום שהגיע לידי 'בחדרי', עם הגעתה לחדר המדרגות, הגיח הנאשם ומשך אותה לעבר הקיר, ביצע בה מעשה חמור מאוד ונתן לה מטבע של 10 ש"ח. לאחר שסיים את מעשיו שאל אותה אם היא רוצה עוד כסף, אך באותו רגע אחותה פתחה את הדלת והבחינה בו מדבר עם הילדה וזה ברח.

במקרה השני שאירע בשלהי חודש ניסן תשע"ו, ילדה בת 6.5 יצאה מביתה בבני ברק ושיחקה עם חברתה בחצר. הנאשם ניגש אליה ושאל אם מתגוררת בבניין משפחת לוי ומשהשיבה בשלילה, שאל איזו משפחה מתגוררת באחת הדירות וביקש ממנה להתלוות אליו. בחדר המדרגות, החל לבצע בה מעשה חמור - הילדה הקטנה החלה לצרוח והנאשם נמלט, הילדה חזרה לביתה כשהיא נסערת ובוכה, תוך שהיא מספרת להוריה על מה שקרה.

המקרה השלישי בשלהי חודש טבת תשע"ז, ילדה בת 9 פסעה מבית חברתה והנאשם הבחין בה והחל לעקוב אחריה. הילדה הבחינה בכך והחלה לרוץ לעבר ביתה והוא בעקבותיה. כשהגיעה לבניין בו היא מתגוררת החלה לעלות במהירות לעבר ביתה בקומה השלישית, אך בקומה השנייה הנאשם תפס אותה, הילדה החלה לצרוח והוא נמלט מיד מהמקום.

שבוע לאחר מכן בתחילת חודש שבט, אירע האירוע החמישי, כפי שמפורט בכתב האישום שהגיע לידי 'בחדרי חרדים'. ילדה בת 7 צעדה מבית ספרה לעבר ביתה. עם סיום המסלול, בסמוך לבית הילדה הגיע הנאשם שעקב אחריה, נעמד בסמוך אליה וביצע מעשה חמור ואסור בפניה - ונמלט.

על פי האישום החמישי, שסוקר בהרחבה ב'בחדרי חרדים', בכ' אלול בשעות אחר הצהרים, ילדה בת 6 שבה לביתה לאחר שהייתה אצל סבתה. בהגיעה לחדר המדרגות, הנאשם נכנס אחריה ושאל האם זו הכתובת והילדה השיבה בחיוב. הנאשם עלה במדרגות והיא אחריו, בשלב מסויים הוא הסתובב לעברה וביצע מעשה חמור ואסור וברח מהמקום.
מעשים חמורים תקיפת ילדה כתב אישום עבריין סדרתי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 17 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד