י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

אזעקת צבע אדום במועצה האזורית אשכול: שני שיגורים זוהו מסיני

אזעקת צבע אדום הושמעה במועצה האזורית אשכול, נשמעו פיצוצים וזוהו שני שיגורים של רקטות משטח סיני. ראש המועצה גדי ירקוני: "אני מקווה שאנחנו לא מתחילים פה מגמה חדשה. צה"ל צריך לעצור את הירי הזה גם אם הוא מסיני"

צילום אילוסטרציה: רויטרס
צילום אילוסטרציה: רויטרס



הערב (ראשון) בסמוך לשעה 22:22 הופעלו מערכות האזעקה של צבע אדום בעקבות זיהוי שיגור רקטות לעבר שטח מדינת ישראל, כפי שמתברר שני טילים נורו משטח סיני לשטח ישראל.

זמן קצר לאחר הפעלת מערכת האזעקה, נשמעו מספר פיצוצים אולם עד לשעה זו לא ידוע על נפגעים או נזק. בצה"ל סורקים במרחב על מנת לאתר את הנפילות.

אין נפילות בישובים, כנראה בשטחים פתוחים בתחום המועצה. עדיין מתבצעות סריקות.
כרגע אין הנחיות לתושבים.

לפי דיווח הצבא המצרי, הערב ביצעו אנשי שלוחת ארגון דאעש בחצי האי סיני מתקפה נגד עמדות של הצבא המצרי באזור העיר א-שייח' זוויד. לפי הדיווח שישה חיילים נהרגו בהתקפה.

לפני שבוע בוצע ירי לעבר עוטף עזה, לראשונה לאחר חודשיים ונשמעה אזעקה ביישובים בדרום המועצה האזורית אשכול. לפי הודעת דובר צה"ל זוהה שיגור לעבר שטח פתוח במועצת אשכול.

ראש המועצה האזורית אשכול גדי ירקוני הגיב לירי הרקטות מסיני ואמר: "אני מקווה שאנחנו לא מתחילים פה מגמה חדשה. צה"ל צריך לעצור את הירי הזה גם כשהוא נורה מסיני. לא נחזור לתקופה של כל שבועיים יורים עלינו".
מועצה איזורית אשכול שיגור רקטות עוטף עזה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד