ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024

נתניהו ממשיך: "פגעתי במשטרה? פייק ניוז"

נתניהו לא מתרגש מקיתונות הביקורת שספג במהלך יום האתמול מימין ומשמאל מהאופוזיציה ומהקואליציה, וטוען הלילה בדף הפייסבוק שלו, כי "ביקורת על הדלפות בלתי חוקיות והעסקה בעייתית של יועץ פוליטי במיליוני שקלים אינה פגיעה בשלטון החוק או במשטרה"

נתניהו. צילום: פלאש 90
נתניהו. צילום: פלאש 90



גם אמש (ראשון) פרסם ראש הממשלה פוסט בעמוד הפייסבוק שלו, שבו הוא תוקף את הדלפות המשטרה בפרשות החקירות העוסקות בו.

בראשית דבריו כתב נתניהו: "סיכום הפייק ניוז של התקשורת היום: כפי שניתן לראות מהפוסט שפרסמתי אתמול, התייחסתי לעובדה שמיד לאחר העסקתו של היועץ הפוליטי ליאור חורב בעלות של 2.4 מיליון ש״ח על חשבון משלם המיסים, חלה תפנית של 180 מעלות במדיניות המשטרה והחל שיטפון של הדלפות מגמתיות ובלתי חוקיות נגדי".

לדבריו, "ממתי ביקורת על הדלפות בלתי חוקיות והעסקה בעייתית של יועץ פוליטי במיליוני שקלים היא פגיעה בשלטון החוק או במשטרה? עוד פייק ניוז".

כזכור, במוצאי שבת תקף נתניהו את המשטרה בעקבות הפרסום ב'ערוץ 2' לפיו, נתניהו יוזמן במהלך השבועיים הקרובים לחקירה נוספת בפרשות 1000 ו-2000. כמו"כ פורסם כי בהמשך הוא אף יוזמן לעדות בפרשת 3000. נתניהו תקף את משטרת ישראל בחריפות, על ההדלפות לתקשורת וכתב בפוסט שפרסם בפייסבוק "כשהמפכ"ל אלשיך נכנס לתפקידו, הוא קיבל שתי החלטות חשובות: שלא יהיו יותר הדלפות מהחקירות ולא יהיו יותר המלצות של המשטרה", כתב נתניהו.

נתניהו טען כי "מאז שהיועץ הפוליטי ליאור חורב מונה ליועץ חיצוני של המשטרה בעלות של מיליונים על חשבון משלם המיסים וללא מכרז, ההדלפות הלא חוקיות הפכו לצונאמי וההחלטה להימנע מהמלצות נעלמה כלא הייתה".

לסיום כתב כי "הציבור כבר מזמן הבין שיש כאן מסע ציד תקשורתי שקוף נגד ראש הממשלה נתניהו. כפי שקרה תמיד בעבר גם הפעם כל הטענות נגד ראש הממשלה יתבררו כמופרכות, ולכן לא יהיה כלום".

המשטרה לא נותרה חייבת והגיבה בצורה יוצאת דופן. "מדובר בהמשך של קמפיין שמתנהל כבר כמה חודשים נגד המשטרה מצד כמה נבחרי ציבור שנועד לרפות את ידי החוקרים". עוד האשימו במשטרה כי הקמפיין "כולל בין השאר את הניסיון לפגוע בתקציב המשטרה המיועד לחקירות, בקריאה להצעת חוק להטיל עונש מאסר של שנה על חוקרים שיגישו המלצה בסופה של חקירה, והחוק שאוסר לחקור ראש ממשלה מכהן". והבטיחו כי "כל הניסיונות האלו לא יפגעו בעצמאות החוקרים ובהמשך החקירות בדיוק כפי שתוכננו".

הדבר עורר סערה תקשורתית וגם פוליטית בתוך הקואליציה. חברי הכנסת ממפלגת 'כולנו' למעט השרים כחלון וגלנט תקפו את נתניהו. החריפה שבתגובות הייתה זו של ח"כ מירב בן ארי שתקפה אישית "אדוני ראש הממשלה, הבעיה היא לא במפכ"ל אותו בחרת בעצמך, בחוקרי משטרה המבצעים את תפקידם, בהדלפות מחקירות, הבעיה היא אצלך". נכתב בתגובת הח"כית.

הדבר לא עבר בשתיקה מצידה של סגנית יו"ר הכנסת ח"כ נאוה בוקר מ'הליכוד' שיצאה להגנת היו"ר: "ח"כ בן ארי, התנצלי או תתפטרי. דברייך הם דוגמה מושלמת לגייס חמישי. מוטב שתשקלי אם מקומך הטבעי הוא בקואליציה או באופוזיציה. הבעיה היא ההתערבות הבוטה והמוטה בתהליך שהוא תקין לחלוטין. אתם, שהדמוקרטיה היא נר לרגליכם, תאלצו, לצערכם, להמתין בסבלנות לפיצוץ הבלון שניפחתם".
בנימין נתניהו פייסבוק פייק ניוז

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד