כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

הרב הראשי מברך את הקנצלר הנבחר: "הקשר יתהדק"

"אני מאמין ששיתוף הפעולה בין ישראל לאוסטריה בראשותו של סבסטיאן קורץ יתהדק, הוא ייחל לשיתוף פעולה עם העם היהודי" כך הרב הראשי עם היבחרו של קורץ לקנצלר אוסטריה

הרב לאו ע קורץ בביקורו בלשכתו כשר החוץ
הרב לאו ע קורץ בביקורו בלשכתו כשר החוץ



הרב הראשי לישראל הגאון הרב דוד לאו, שיגר הבוקר את ברכתו לקנצלר הנבחר של אוסטריה, סבסטיאן קורץ, ואמר כי הוא זכור לטוב מביקורו בישראל לפני כשלוש שנים בעת שכיהן כשר החוץ.

"אני זוכר את ביקורו החם בישראל כשהוא סיפר לי שביקש מאנשיו לבקר כמה שיותר מהר בארץ, כדי לשדר מסר של סולידריות ושותפות עם ישראל בניסיון המשותף להשגת השלום המיוחל בין העמים". ציין הרב לאו עם היבחרו.

בלשכת הרב לאו מציינים כי בעת ביקורו של סבסטיאן קורץ כשר חוץ בלשכת הרב הראשי לישראל, הגיעו עימו גם נציגים מהקהילה היהודית באוסטריה ששיבחו את שיתוף הפעולה לו הם זוכים משר החוץ.

הרב הראשי הגר"ד לאו הגיב הבוקר לבחירתו של קורץ ואמר "אני מאמין ששיתוף הפעולה בין ישראל לאוסטריה בראשותו של סבסטיאן קורץ יתהדק, הוא ייחל לשיתוף פעולה עם העם היהודי, והוכיח את רצונו בביקורו בארץ, ואני תקווה כי יחד עם מנהיגים נוספים, ומנהיגי הדתות מכל רחבי העולם, יחלחל המסר העולמי החדש של אהבת הזולת ושלום בין כל העמים".
סבסטיאן קורץ הרב דוד לאו אוסטריה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד