י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

האדם שתקף באלימות את בחורי הישיבה מבאר יעקב - נעצר לחקירה

המשטרה עצרה הבוקר לחקירה את החשוד בתקיפת בחורי ישיבת גרודנא ביישוב באר יעקב במוצאי שמחת תורה, זאת לאחר שהבחורים בישיבה הגישו תלונה כי תושב המתגורר בסמוך לישיבה תקף אותם באמצעות מוט ברזל

האדם שתקף באלימות את בחורי הישיבה מבאר יעקב - נעצר לחקירה



שוטרי משטרת רמלה עצרו הבוקר (שני) לחקירה את החשוד בתקיפת בחורי ישיבת גרודנא ביישוב באר יעקב במוצאי שמחת תורה, זאת לאחר שהבחורים בישיבה הגישו תלונה כי תושב המתגורר בסמוך לישיבה תקף אותם באמצעות מוט ברזל.

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי השוטר האחראי על החקירה יצר קשר עם מספר בחורים שהיו מעורבים באירוע, וזימן אותם לתחנת המשטרה בכדי להציג את גרסתם לתקרית. הבחורים נענו בחיוב לבקשת השוטר, והגיעו היום אל תחנת המשטרה, הציגו את התיעוד מהאירוע ושטחו את גרסתם המלאה.



כזכור, כפי שדווח אמש ב'בחדרי חרדים', במוצאי שמחת תורה, המתינו בחורי ישיבת 'גרודנא באר יעקב' זמן רב לאוטובוסים בדרך חזרה לביתם שבוששו לבוא, זאת אף שהישיבה עדכנה את גורמי התחבורה בעומסים הצפויים, ואף שמשרד התחבורה אישר לחברות המפעילות את התגבור - לא תוגברו הקווים על ידם, כך לטענת בני הישיבה.

לדברי תלמידי הישיבה, כשנוכחו לראות כי האוטובוס היחיד שהגיע - מתמלא ומבקש לנסוע לדרכו כשהם נותרים בחוץ, עצרו בעדו ומנעו את המשך נסיעתו ללא כל הפרעה לתנועה החולפת.

תושב חילוני המתגורר בסמוך לישיבה בבאר יעקב, יצא מביתו כשמוט ברזל בידו, והחל להכות באלימות וללא אבחנה את בחורי הישיבה. התלמידים המבוהלים הזעיקו את המשטרה, אך האיש לא נעצר באותו הערב. מספר תלמידים שנפצעו, פונו לטיפול רפואי ב'טרם' עם חבלות קשות.

כאמור, הבוקר נעצר לחקירה חשוד בתקיפה ובתום חקירה ממושכת הוא שוחרר לביתו בתנאים מגבילים, במשטרה ממשיכים לחקור את האירוע.
תקיפה גרודנא באר יעקב חקירה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד