י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

למרות המאבקים: אלפים השתתפו ב'זיץ' בי-ם

למרות מאבקי הענק שהתקיימו בשבוע האחרון כנגד קיומו של הזיץ הישיבתי בבנייני האומה, בסופו של דבר הוא התקיים בהשתתפותם של אלפי בחורי ישיבות • על הבמה: מוטי שטיינמץ, לוי פלקוביץ, אברימי רוט ושלומי גרטנר, בליווי תזמורתו של מאסטרו יואלי דיקמן • צפו

למרות המאבקים: אלפים השתתפו ב'זיץ' בי-ם



אלפי בחורי ישיבות השתתפו אמש (שני) בזיץ הענק שהתקיים בבנייני האומה בירושלים. באירוע נטלו חלק הזמרים מוטי שטיינמץ, לוי פלקוביץ, אברימי רוט ושלומי גרטנר. על הליווי המוזיקלי הופקד מאסטרו יואלי דיקמן ותזמורתו והחבורה כולה ריגשה, שמחה והקפיצה את הקהל.

כזכור, בימים האחרונים התנהל מאבק איתנים סביב עצם קיומו של הערב. הזמר זאנוויל ויינברגר ומקהלת 'מלכות', שהיו אמורים להופיע בתחילה, ביטלו את השתתפותם. גם ביום המופע עצמו קיימה קבוצת סיקריקים הפגנה נגד סגן ראש עיריית ירושלים יוסי דייטש, שיזם את המופע ודאג לתקצוב נאה עבורו. מטעמם של הסיקריקים אף נתלו ברחבי הבירה פשקווילים בגנותו של דייטש.

מאבקם של העסקנים כנגד המופע נחשף וסוקר בהרחבה בשבוע האחרון כאן ב'בחדרי חרדים', ועורר תגובות נזעמות בקרב הציבור החרדי הכללי. הדעה הרווחת היא כי אם ייאסרו גם ערבי ה'זיץ' בנוסף להופעות, או אז יותר ויותר בחורי ישיבות ירעו בשדות זרים.

כאמור, למרות כל זאת המופע התקיים בסופו של יום בהשתתפות אלפים, כשעל הבמה למעט מקהלת 'מלכות' והזמר זאנוויל ויינברגר, כל הזמרים שהבטיחו את השתתפותם - אכן הופיעו. כעת נותר להמתין ולראות כיצד יתנהלו הדברים בהפקות הבאות.
זיץ ערב שירה בנייני האומה ירושלים עסקנים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 20 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד