כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

השגחה פרטית: הנדיב שפעל לרפואת הנפטר - נקלע במפתיע לקברו • צפו

הפתעה ציפתה לבני משפחתו וחבריו של ר' יאיר דימנטמן כשעלו הבוקר לקברו עם מלאות ימי השלושים: הנגיד שתרם לרפואתו של יקירם ז"ל מצא את עצמו במפתיע סמוך לקברו הטרי • צפו

השגחה פרטית: הנדיב שפעל לרפואת הנפטר - נקלע במפתיע לקברו • צפו

 


במלאת השבעה לפטירתו של ר' יאיר דימנטמן ז"ל שנפטר לפני חודש לאחר שחלה במחלה קשה בשנים האחרונות, עלו הבוקר (שלישי) חבריו ובני משפחתו לקברו בבית העלמין סגולה בפתח תקווה, אמרו פרקי תהילים וקדיש ונפרדו בדברי פרידה.



אלא שאז ציפתה להם הפתעה. עם סיום העלייה לקברו של יאיר ז"ל, רגע לפני שהחברים ובני המשפחה התפזרו כל אחד לדרכו, ניגש אליהם יהודי בשם מוטי זיגלבוים, איש עסקים מארה"ב השוהה בימים אלו בישראל, שעלה לקבר אביו, לזיגלבוים לא היה מושג כי בסמוך לקבר אביו, ניצב קברו הטרי של יאיר ז"ל. ואז הוא סיפר לבני המשפחה והחברים את הסיפור הבא:

"לפני שלוש וחצי שנים קיבלתי טלפון מחבר בשם יהושע שוחט שמתגורר בישראל", סיפר זיגלבוים. "בשיחת הטלפון הוא סיפר לי שהוא מקים כולל אברכים בבני ברק לרפואתו של יאיר דימנטמן, והוא שאל אם אוכל לקחת על עצמי אחזקת אברך כל חודש, לא ידעתי מי זה יאיר ומי האברך - אך נעניתי בחיוב".

"מאז ועד היום", המשיך זיגלבוים. "במשך שלוש וחצי שנים, אני מעביר את הכסף לאחזקת האברך, רק לאחרונה נפגשתי בבני ברק עם האברך - אהרון צייטלין - שאותו החזקתי כספית ואמרו לי שהוא מהאברכים הטובים ביותר בכולל".

על השתלשלות הגעתו לבית הקברות דווקא ביום השלושים של יאיר ז"ל: "בימים אלו אני מבקר בארץ והבוקר עליתי לקבר של אבא שלי. מתוך סקרנות ניגשתי אליכם לראות את הקבר שפקדתם, והתברר לי שזהו קברו יאיר דימנטמן ז"ל שהחזקתי אברך בכולל שהוקם לרפואתו. לפני מספר שבועות הודיעו לי שהוא נפטר למרבה הצער. הוספתי והמשכתי עם התרומה החודשי, כשמעכשיו זה לעילוי נשמתו".

"התרגשתי למצוא כאן במפתיע את קברו של ר' יאיר ז"ל". אמר זיגלבוים לבני המשפחה והחברים הנרגשים. זוהי ממש השגחה פרטית".

 










יאיר דימנטמן עצרת שלושים הספד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד