י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

בת 5 וחצי נפגעה כתוצאה מעקיפה מסוכנת • העתירו עבור שרה בת רייצא בלומה

בת 5.5 שעברה הבוקר את מעבר החצייה בקרבת ביתה כשאמה צופה בה, נפגעה מרכב שעקף את הרכב שעצר ונתן לה את זכות הקדימה • היא פונתה לבית החולים כשמצבה מוגדר קשה, אך הבדיקות בישרו כי בחסדי שמים מצבה קל

זירת התאונה. צילום: יונתן שפיצר, דוברות מד"א
זירת התאונה. צילום: יונתן שפיצר, דוברות מד"א



ילדה בת 5.5 נפצעה במעבר חצייה מרכב. בשעות הבוקר אירעה תאונת דרכים בביתר עילית, ילדה בת 5.5 שהייתה בדרכה לבית ספרה נפגעה מרכב על מעבר חצייה ונפצעה. היא פונתה במצב קשה, אך בבית החולים מצבה הוגדר קל.

התאונה התרחשה ברחוב חב"ד בעיר, ונפגעה בפלג גופה העליון. כונני איחוד הצלה וצוותי מד"א העניקו לה טיפול רפואי והיא פונתה במצב בינוני-קשה עם חבלת ראש ובהכרה לבית החולים שערי צדק בירושלים.

נהגת ברכב שעצרה לפני מעבר החצייה העידה כי הרכב הפוגע עקף אותה וכך הילדה נפגעה בזמן שאמא שלה צופה בה רואה את התאונה לנגד עיניה. "אני פשוט נסערת. כל יום אני נוסעת בביתר באוטו, כמעט ואין יום שאני עוצרת במעצר חצייה ורכב מאחורי לא מנסה לעקוף אותי, הם אפילו לא חושבים לעצור ולבדוק למה עצרתי" סיפרה תמר.

לדבריה, אם הילדה צפתה בה, הנהגת עצרה את רכבה על מנת לאפשר לילדה לחצות בבטחה, אז הגיע רכב ועקף אותה - ופגע בילדה שפונתה לבית החולים שערי צדק.

בדרך לבית החולים, הילדה איבדה את ההכרה: "על הכביש שכבה ילדה כבת 5 בהכרה מעורפלת, היא סבלה מפגיעות בראש ובגפיים, הענקנו לה טיפול רפואי שכלל טיפול תרופתי חבישה וקיבועים" סיפרו הפראמדיקים של מד"א אל-חי סופר וזכי יהב. "בדרך לבית החולים היא איבדה את ההכרה ופינינו אותה תוך טיפול לבית החולים כשמצבה מוגדר קשה".

בבדיקות שנערכו בבית החולים 'שערי צדק' עלה כי ברוך השם הילדה לא נפגעה בראשה וסובלת משבר בכתף.

העתירו בתפילה עבור הילדה שרה בת רייצא בלומה.
ביתר עילית מעבר חצייה עקיפה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד