י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

צפו: סגן השר הפתיע בהילולא של הצדיק

לא בכל יום מגיע סגן השר החסידי להילולא בנתיבות. הפעם הוא הגיע ואף התקבל בכבוד רב • צפו בווידאו ובגלריה

צפו: סגן השר הפתיע בהילולא של הצדיק



סגן שר החינוך מאיר פרוש הפתיע אמש (שני) והגיע להשתתף בהילולא לזכרו של רבי יורם אברג'ל זצ"ל שהתקיימה בסמוך לציונו בנתיבות. פרוש התקבל בכבוד רב ואף נשא דברים, "אני לוקח על עצמי לעזור לשני הבנים בכל הכח", הבטיח סגן השר. צפו בתיעוד וידיאו.



מלבד פרוש, כיבדו את המעמד: ראש הישיבה הגר"מ מאזוז, הרב יהודה דרעי – רבה הראשי של באר שבע, ראשי כוללים מרחבי הארץ, אלי ישי – יו"ר 'יחד', ראשי הערים של חולון, בת ים ואלעד, ראשי מועצות אזוריות וחבר מועצת העיר אלעד אבי דיין.

בדבריו אמר הגר"מ מאזוז כי "הרב יורם היה אהוב על אלפים ורבבות", הוא הוסיף כי "להגיע לפה הייתי צריך לעבור בין אלפי בני אדם, הרב יורם היה אוהב שלום ורודף שלום, הוא תמך בברכי רבנן דשלהי".

ראש העיר נתיבות יחיאל זוהר אמר כי "הרב יורם לקח על עצמו לדאוג לילדי ישראל מעבר למה שהם מקבלים בדרך כלל ובמיוחד לילדי החינוך המיוחד. אצלי אין הבדל בין ילד חרדי לילד אחר - כולם מקבלים ויקבלו את המיטב ובניו ממשיכים בדיוק באותה הדרך".

הרב יהודה דרעי אמר כי "אנחנו אומרים לו כמו תלמידי רב אמי (ר"ת יורם מיכאל אברגל) תקוותך לדור דורים, אנחנו לוקחים על עצמנו להמשיך לחזק את המוסדות, מתוך הכרת הטוב וזה הנחת רוח הגדול ביותר לצדיק".

ראש עיריית אלעד ישראל פרוש אמר במעמד כי "בדרך כלל שאדמו"ר הולך לעולמו - לוקח לבנים הרבה שנים עד שהם מגיעים לכוח של האבא, פה זה קרה מיד וזה פלא גדול".



בנו החיד"א אמר בדבריו כי "ברוך ה' שפעולותיו של אבא הרב יורם ממשיכים, ויותר מזה שאבא פועל ודואג שהמפעל שבנה במשך יותר משלושים שנה ילך ויגדל וזה - תודות לציבור ששותף אמת של אבא".

בנו הרב ישראל אמר בדבריו כי "אנחנו שמחים לראות את הציבור שטרח מכל קצוות הארץ לבוא להצטופף תחת האור הגדול של אבא שאהב כל אחד מהציבור שבן יחיד ממש ואבא לא נשאר חייב לכל מי שעושה בשבילו".

ל"בחדרי חרדים" נודע כי מי שעומד מאחורי הגעתו של סגן השר פרוש להילולא בנתיבות - הוא חבר מועצת עיריית אלעד אבי דיין, שמקורב הן לראש הישיבה הרב מאזוז ולבניו של הרב יורם אברג'יל זצ"ל והן לסגן השר פרוש.

גלריה מהאירוע


















































הרב יורם אברג'יל מאיר פרוש ישראל פרוש אבי דיין הרב מאיר מאזוז

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד