כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

יו"ר מזכירות 'דגל' בבירה הודיע: "אני מתפטר"

יו"ר מזכירות 'דגל התורה' בירושלים אליהו וינמן הודיע היום על התפטרותו מתפקידו, לטענתו, מסיבות אישיות • "מודה על האמון שניתן לי. המשיכו להגדיל תורה ולהאדירה ולשאת את "דגל התורה" בגאון", כתב להנהלת התנועה במכתב הפרישה

כינוס ראשי דגל התורה
כינוס ראשי דגל התורה



יו"ר מזכירות 'דגל התורה' בירושלים אליהו וינמן הודיע היום (שלישי) על התפטרותו מתפקידו, לטענתו, מסיבות אישיות.

במכתב ששיגר וינמן - שמשמש גם כמנהל בסמינר של הרב ישעיה ליברמן בירושלים - לחברי מזכירות דגל התורה בירושלים ולח"כים של התנועה הוא כותב כי "מסיבות אישיות אני מודיע על התפטרותי ממזכירות דגל התורה בירושלים", לדבריו, "אני מודה על האמון שניתן לי".

עוד כתב כי "מקווה ומתפלל שתמשיכו להגדיל תורה ולהאדירה ולשאת את "דגל התורה" בגאון להגדיל תורה ולהאדירה ולהרבות כבוד שמיים כרצון רבותינו מאורי הדור שליט"א".

סניף 'דגל התורה' בירושלים הפך בשנים האחרונות לדומיננטי ביותר וחברי מועצת העיר של התנועה, אליעזר ראוכברגר, יצחק פינדרוס וישראל קלרמן - מוזכרים רבות בכותרות. רק לאחרונה נחשף ב"בחדרי חרדים" המתווה בין ראש העיר ברקת ל'דגל התורה' הירושלמית. מתווה שכולל שינויים דרמטיים לטובת התושבים החרדים המתגוררים בשכונות המעורבות.

הסניף הירושלמי מנוהל ביד רמה על ידי איציק ברנר והוא מונהג על ידי ועדת הרבנים שבה חברים: ראש ישיבת חברון הגר"ד כהן, הגר"ב סולובי'ציק וגם הגר"י אפרתי.
דגל התורה ירושלים אליהו וינמן יור המזכירות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד