י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

החיילת שהותקפה ע"י 'הפלג': "זה לא מה שאלוקים רוצה"

נעמי גולן, החיילת שתועדה תוקפת ומותקפת על ידי בהפגנת 'הפלג' אמש בירושלים, שאנשי הפלג יורקים וקוראים לעברה "שיקצה", "נבלה" ו"סתומה". - מדברת: "זה לא מה שאלוקים שם למעלה רוצה כשהוא יושב ומסתכל עלינו"

צילום: יונתן זינדל, פלאש 90
צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

 


נעמי גולן, החיילת שתועדה תוקפת ומותקפת על ידי בהפגנת 'הפלג הירושלמי' אמש (שני)  בירושלים - מדברת.

גולן שנסעה אמש עם רכבה בצומת הרחובות ירמיהו פינת מנחת יצחק בירושלים, יצאה ממנו בכדי לפלס דרך והחלה להדוף את המפגינים ולבעוט בהם. הם בתגובה בעטו בה, ירקו לעברה וקראו קריאות גנאי מבישות - "שיקצה", "נבלה" ו"סתומה".



״אני לא צריכה שיצדיקו או לא יצדיקו מה שעשיתי, אמרה גולן לדף החדשות בפייסבוק 'דיווח ראשוני', "מיהרתי ורציתי להסביר לנהגת הראשונה בכביש שאם היא תתן גז הם יזוזו. זאת הייתה המטרה שלי. לדבר עם הנהגת. הם התנפלו עלי, אז בתור חיילת, אזרחית, זקנה, צעירה או לא משנה באיזה תפקיד אני או מה אני לובשת, הגנתי על עצמי כמו שהייתי עושה בכל סיטואציה אחרת".

לדבריה: "ברגע שהרכב יצא נכנסתי אליו ונסעתי. מה שחשוב לי לומר שאני, כשאני מסתכלת על הסרטון אני לא גאה בעצמי, על זה שאני קשורה בדרך כלשהי לעולם הזה שככל שעוברות השנים נהיה יותר דפוק. מלא באלימות, כעס ושנאה. למרות שאם הייתי חוזרת לשם הייתי עושה את אותו הדבר שוב. אנשים מדברים כל הזמן ולכל אחד יש דעה משלו, ואני מכבדת כל דעה".

לסיום אמרה גולן: "מה שאני כן יודעת זה שהדרך שלהם להתמודד עם אנשים ששונים מהם, זה לא מה שאלוקים שם למעלה רוצה כשהוא יושב ומסתכל עלינו".

הפגנות הפלג חילול השם חיילת אלימות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 31 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד