כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

ההקלטה על שכר הלימוד שריגשה את הישיבה • האזינו

אביו של תלמיד ישיבה שיגר הקלטה שגרמה להתרגשות רבה אצל ראש הישיב והצוות, שהתפעל מגודל הזהירות בממון של האב. "אשרינו שיש לנו כאלו תלמידים בישיבה", התבטא ראש הישיבה • האזינו להקלטה המיוחדת

בחורי ישיבה בלימודם. צילום: אילוסטרציה
בחורי ישיבה בלימודם. צילום: אילוסטרציה



שכר הלימוד שהורים נאלצים מידי חודש בחדשו לישיבות והסמינרים בהם מתחנכים ילדיהם - גורמים לנטל כבד, ופעמים רבות ההורים מתקשים לעמוד בדרישת הישיבה, למרות שהתשלום ניתן עבור ההוצאות על התלמיד הלומד בישיבה.

באחת מהישיבות הגדולות בארץ (השם שמור במערכת 'בחדרי חרדים'), קיים קו טלפון בו ההורים יכולים לפנות ישירות לראש הישיבה באמצעות השארת הודעות ולבקש הנחה בשכר הלימוד. ראש הישיבה שומע כל בקשה ונוהג בכל אחד לגופו של עניין.

לידי 'בחדרי חרדים' הגיעה הקלטה שגרמה להתרגשות והתפעלות גדולה בצוות הישיבה הנערך לזמן החורף. אבא לתלמיד, השאיר הודעה בה אמר כי ביקש הנחה לשכר הלימוד והוא מודה על ההנחה שאישרו לו, אך הוא מציין כי עתה הוסיפו לו במשכורת, ומשכך הוא מבקש לדעת האם זה משנה לו את ההנחה. האב ביקש שיצרו עמו קשר ויודיעו לו מה ההחלטה בעניינו.

הסיפור, גרם כאמור להתרגשות גדולה אצל ראש הישיבה, שהתפעל מגודל הזהירות בממון של האב. "אשרינו שיש לנו כאלו תלמידים בישיבה", התבטא ראש הישיבה.

(ההקלטה המרגשת של האבא)

שכר לימוד ישיבה הנחה קידוש השם לימוד בישיבה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד