כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

נחשף ב'בחדרי': זה שרוצה להחליף את ברקת

כפי שנחשף ב"בחדרי חרדים", עו"ד אבי סלמן הודיע הערב שיתמודד על ראשות העיר ירושלים: "הערב נורתה ירית הפתיחה בהתמודדות על עתידה של ירושלים"

צילום: אילן אמויאל
צילום: אילן אמויאל



כפי שנחשף ב"בחדרי חרדים", עו"ד אבי סלמן הודיע הערב שיתמודד על ראשות העיר ירושלים, לדבריו, "הערב נורתה ירית הפתיחה בהתמודדות על עתידה של ירושלים"

במהלך עשר השנים האחרונות כיהן סלמן במגוון תפקידים בעירייה. את דרכו החל כמנהל השטח של ניר ברקת וכיועצו הפוליטי באופוזיציה, בלשכת ראש העיר ובתקופת הבחירות. בהמשך שימש אבי סלמן כמנהל הפיתוח העסקי בעיריית ירושלים ובתפקידו האחרון היה תובע עירוני.

בנאומו הערב שנערך באולמי פבליון בירושלים, אמר סלמן כי "ברקת עסוק בליכוד ובניסיונות להשתלב ברשימת הליכוד לכנסת. רגל פה ורגל שם וירושלים כבר לא מעניינת אותו והפכה לברירת מחדל. אם זה שקל לשנה תמורת שרות של שקל לעיר אז תודה רבה - לא בבית ספרנו. על כן, החלטתי היום להציג את מועמדותי לראשות העיר בירושלים".

עוד הוא הוסיף כי "התכנסנו כאן היום לומר תודה רבה לברקת ולאחל לו בהצלחה בליכוד. ירושלים צריכה ראש עיר במשרה מלאה. ניר, אני פונה אליך מכאן להודות לך, עברנו כברת דרך חשובה יחד למען ירושלים. אני רואה עכשיו כמה אנרגיות אתה משקיע כדי להיבחר בליכוד".

לדבריו, "אני רואה בכל יום שישי את האוטובוסים מלאי מתפקדי הליכוד שאתה מביא מכל רחבי הארץ ולוקח אותם לסיורים בירושלים כדי לזכות באהבה ותמיכה שלהם בפריימריז הקרובים בליכוד. ראיתי את כנס הסליחות שארגנת ל5000 מתפקדי ליכוד מכל הארץ בבנייני האומה כדי לקרב אותם אליך. תודה רבה".



ברקת ירושלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד