י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

הסקר עורר סערה והוסר לאחר 90 דקות - הבעלים יתרום לטובת הנפגעים

סקר שפורסם אתמול בטוויטר הוסר לאחר שעורר סערה - בסקר נשאלו העוקבים אודות מנין היהודים שנרצחו בשואה • אלפים הספיקו להצביע לסקר והתוצאות לא שיקפו את האמת הידועה לכל ובכל זאת הבעלים התנצל והבטיח לתרום סכום כסף וגם לטפל באחראי לפרסום הסקר

טוויטר. צילום: רויטרס
טוויטר. צילום: רויטרס



מנהל התקשורת של טראמפ שפוטר מחק סקר מקומם בטוויטר על מספר היהודים שנרצחו בשואה.

אנתוני סקראמוצ'י מי שהיה מנהל התקשורת של הנשיא טראמפ למשך יומיים בלבד, מחק סקר מקומם שעסק בכמות היהודים שנרצחו בשואה.

חשבון הטוויטר של החברה שלו "סקרמוצ'י פוסט" ערך סקר בשאלה הבאה: "כמה יהודים נרצחו בשואה?".

ארבע אפשרויות נתן הסקר; פחות ממיליון, בין מיליון אחד לשני מיליון, בין שניים לשלושה מיליון, מעל חמישה מיליון. הסקר נמחק לאחר 90 דקות עקב סערה גדולה שעורר.

אנתוני סקראמוצ'י עצמו הוא יועץ כלכלה ויועץ תקשורת בכיר בארה"ב, במהלך הבחירות לנשיאות ארצות הברית 2008 הוא גייס כספים לקמפיין של ברק אובמה.

מה שלא מנע ממנו להתמנות ב-21 ביולי 2017 לתפקיד מנהל התקשורת בממשלו של דונלד טראמפ. מה שגרר התפטרות של דובר הבית הלבן שון ספייסר מתפקידו. ב-27 ביולי פורסמו ציטוטים משיחת טלפון שניהל סקרמוצ'י יום קודם עם עיתונאי מהמגזין הנחשב 'ניו יורקר', בו האשים סקרמוצ'י את ראש הסגל ריינס פריבס בהדלפות וכינה אותו "סכיזופרן ופרנואיד".

לאחר יומיים נאלץ פריבס לעזוב את תפקידו לטובת ג'ון קלי, ועקב התבטאיות נוספות מעוררות סערה, שעות לאחר השבעתו של קלי כראש הסגל, הודיע הבית הלבן כי סקרמוצ'י יעזוב את תפקידו, ובמקומו מונתה הופ היקס.

החברה של סקראמוצ'י המתמחה בסקרים, צייצה אתמול את הסקר אודות כמות היהודים שנספו בשואה, שהחזיק מעמד למשך 90 דקות עד שנמחק, כמעט 6,000 קולות הצביעו בו, אחד מתוך חמישה, הצביע כי פחות ממיליון יהודים מתו בשואה.

לאחר הסערה שעורר הסקר, התנצל סקארמוצ'י "אנחנו יזמים ועושים טעויות, ממשיכים קדימה" והודיע שיתרום למרכז 'שמעון ויזנטל' לזכר השואה 25,000 דולר.
טוויטר אנתוני סקארמוצי סקר שואה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד