י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

המשפחה האמריקאית ל'פלג': "לא סולחים לכם"

משפחה אמריקאית פרסמה מכתב פתוח ל'פלג הירושלמי' בו היא משאימה את המפגינים בהחמצת טיסתם לניו יורק • "אני רוצה להודיע לכם, שאני לא מוחלת לכם, וגם בעלי לא מוחל"

הפלג חוסמים מנות שירות, אמש. צילום: פלאש 90
הפלג חוסמים מנות שירות, אמש. צילום: פלאש 90



"אין לכם מחילה לעולמי עד". כך במכתב שנשלח למייל האדום של האתר Yeshiva world news, האתר החרדי הגדול בארה"ב.

"מעולם לא כתבתי מכתבים לאף אתר חדשות, אבל הפעם אני כותבת כי אין לי שום דרך ליצור איתכם קשר". פותחת כותבת המכתב האלמונית את מכתבה.

"ביום שני בערב, הייתי תקועה בפקק תנועה בגלל המחאות המטופשות שלכם, והחמצתי את הטיסה חזרה שלי לניו יורק. אבל לא רק אני, אלא בעלי וחמשת ילדינו, בדיוק סיימנו את חופשת החגים כדי להגיע לישראל, נהנינו מאד בסוכות בשכונת שערי חסד בירושלים, והיינו במונית שהובילה אותנו לשדה התעופה כשהחלטתם לחסום את הרחוב". כותבת אם המשפחה.

"אני רוצה להודיע ​​לכם, שאני לא מוחלת לכם, וגם בעלי לא מוחל, בעלי החמיץ עוד יום עבודה, כולל פגישות חשובות, הילדים שלי הפסידו ימים חשובים של בית הספר, לעולם לא תוכלו להחזיר לי, אפילו לא אכפת לכם, כי אתם עושים את זה לשם שמים, נכון?, המשפחה שלנו רחוקה מהציונות או מהדתיים הלאומיים וכו' אנחנו משפחה ישיבתית, בעלי מוצלח מאד ובעל חסד אשר תורם בנדיבות למוסדות תורה בארץ ישראל".

"מעולם לא הבנתי מה זה המחאות האלה עד אתמול בלילה".

"תודה פלג". כך מסיימת האישה את מכתבה המשקף ללא ספק את תחושותיהם של רבים, המעוכבים שעות בפקקים אותם יוצרים מפגיני 'הפלג הירושלמי' ללא התחשבות בזולת.
הפלג הירושלמי מכתב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 59 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד