כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024

טראמפ לאלמנה ההמומה: "הוא ידע לאן הוא הולך"

חברת קונגרס בפלורידה אמרה כי אלמנתו של חייל אמריקני שנהרג בניז'ר "נדהמה" כאשר הנשיא דונלד טראמפ אמר לה בשיחת טלפון כי החייל "הבין לאן הוא נרשם" • טראמפ: "חברת הקונגרס הדמוקרטית פיברקה לחלוטין את מה שאמרתי לאשתו של החייל"

צילום: רויטרס
צילום: רויטרס



חברת בית הנבחרים האמריקנית פרדריקה וילסון סיפרה כי טראמפ אמר לאלמנתו של חייל שנהרג בניז'ר "הוא ידע על מה הוא חותם". לדבריה, האלמנה הייתה המומה למשמע הדברים. בהמשך השיחה אמר טראמפ "אבל אני מבין שזה עדיין כואב".

החייל, דייוויד ג'ונסון, נהרג ב-4 באוקטובר. רשת NBC דיווחה כי חברת הקונגרס הדמוקרטית, פרדריקה ווילסון סיפרה כי שמעה את דברי הנשיא לאלמנתו של ג'ונסון בדיבורית של הטלפון בו שוחחה האלמנה עם הנשיא, כשהן נסעו יחד לקבל את ארונו אתמול (שלישי).

טרטמפ אמר "אבל אתה יודעת שהוא בטח ידע למה הוא נרשם", בהמשך השיחה טראמפ חזר והביע יותר מפעם אחת את אהדתו לחייל שנהרג. לדברי וילסון, השיחה נמשכה בין שלוש לחמש דקות.

"כולם יודעים שכשאתה יוצא למלחמה אתה יכול לא לחזור בחיים, אבל אתה לא מזכיר לאלמנה דבר כזה אכזרי" אמרה וילסון, "זה כל כך לא רגיש".

"טראמפ אפילו לא זכר את שמו", נזכרה וילסון לאחר סיום השיחה. "היא ניתקה את השפופרת ואמרה, הוא אפילו לא זכר את שמו. זה החלק הפוגע".

טראמפ הכחיש את הדברים ואמר כי "חברת הקונגרס הדמוקרטית פיברקה לחלוטין את מה שאמרתי לאשתו של החייל שנהרג בפעולה, ויש לי הוכחה".

רגעים ספורים לאחר הודעת טראמפ אמרה ווילסון שיש גם לה הוכחות לדבריה, "אני לא היחידה שהייתי במכונית, וגם לי יש הוכחה, האיש הזה הוא אדם חולה" אמרה. "אין לי שום סיבה לשקר על נשיא ארצות הברית אם חייל מת בקהילה שלי".

ג'ונסון היה אחד מארבעת אנשי השירות בארה"ב שנרצחו במארב על ידי חמושים בניז'ר ​​שהתרחש ב -4 באוקטובר.
דונאלד טראמפ חייל אלמנה דייוויד גונסון פרדריקה וילסון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד