י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

האב טוען: "טראמפ הבטיח לי 25 אלף דולר ועדיין לא קבלתי"

קרב הגרסאות: אב לחייל שנהרג בקרב באפגניסטן, טוען בכלי התקשורת כי טראמפ התקשר אליו לאחר מות בנו והבטיח לשגר לו צ'ק בסך 25,000 דולר, אלא שמעטפה שנשלחה אליו מטעם הנשיא, היה רק מכתב תנחומים • הבית הלבן: "הצ'ק נשלח. צריך להכיר טובה"

טראמפ משוחח בטלפון. (רויטרס)
טראמפ משוחח בטלפון. (רויטרס) צילום: רויטרס



הנשיא טראמפ הבטיח 25,000$ לאב שכול ולא קיים.

אב לחייל שנהרג טוען שהנשיא טראמפ הבטיח לו 25,000$ לאחר מותו של בנו בקרב, אבל הוא מעולם לא קיבל את הכסף.

אבי החייל שקיבל את העיטור היוקרתי "כוכב זהב", אמר שהוא עדיין ממתין ל-25,000 דולר שהבטיח הנשיא טראמפ לאחר שבנו מת בקרב.

כריס ברלרידץ אביו של החייל דילון, אמר שהנשיא התקשר אליו כמה שבועות לאחר שבנו בן ה-22 ושני חיילים נוספים נהרגו על ידי שוטר באפגניסטן ב-10 ביוני האחרון.

טראמפ דיבר עם האבא כ-15 דקות בטלפון וניחם אותו, כך דיווח הוושינגטון פוסט, בשיחתו עם הנשיא, תיאר בולדרידג', את תסכולו בתוכנית ההטבות למשפחות שכולות, ואז הציע לו טראמפ לעזור לו מבחינה כלכלית.

"הוא אמר, אני אכתוב לך צ'ק מתוך החשבון האישי שלי בסכום של-25 אלף דולר", אמר בולדרידג' והוסיף, "לא יכולתי להאמין שהוא אומר את זה, והלוואי שהיה לי את זה מוקלט, כי מעולם אף נשיא לא עשה דבר כזה" טראמפ הבטיח לאבא "אני הולך לעשות את זה".

בולדרידג', שהופתע מתשובת הנשיא, אמר שטראמפ מעולם לא שלח את ההמחאה. הוא קיבל מכתב תנחומים מהבית הלבן - וזהו זה.

"פתחתי אותו וקראתי אותו, וקיוויתי לראות שם צ'ק, למען האמת" אמר. "אני יודע שזה היה סוג של מחשבה מופרכת, אבל הייתי חייב לבדוק, ואז גיליתי שיש רק מכתב שבו כתוב אני מצטער".

דוברת הבית הלבן, לינדזי וולטרס, מתעקשת שההמחאה נשלחה אל אביו של החייל ומסרה כי "הצ'ק נשלח. זה מגעיל כי התקשורת לוקחת משהו שצריך להכיר בו כמחווה נדיבה וכנה, שנעשתה על ידי הנשיא באופן פרטי, ולהשתמש בו לקידום האג'נדה המשוחדת של התקשורת", אמרה ל'וושינגטון פוסט'.
וושינגטון פוסט דונלד טראמפ המחאה אב שכול

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד