י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

בני, גד ובני אלבז חגגו בר מצווה, אלי ישי התקבל בכבוד • צפו

לפני כמה שנים זה לא היה קורה. יו"ר ש"ס לשעבר התקבל אמש בכבוד מלכים בשמחת בר המצווה שחגג הזמר גד אלבז לבנו בכורו • הסבא 'הוא זכאי' שבעבר היה איש אמונו של אריה דרעי ניצח על מסכת הפרגונים • גם אלי ישי פרגן והחמיא לאב ולבנו • צפו

בני, גד ובני אלבז חגגו בר מצווה, אלי ישי התקבל בכבוד • צפו



הזמר גד אלבז, חגג אמש (רביעי) בר מצווה לבנו בכורו בנימין אלבז, באולם האירועים 'Wedding Club' בירושלים. בשמחת בר המצווה השתתפו בכירי תעשיית המוזיקה המזרחית בהם זמרים חרדים וחילונים - לצד רבנים, אישי ציבור ואנשי תקשורת.

בתחילת האירוע, כובתה התאורת באולם לטובת הקרנת קליפ וידאו מושקע על מסך, בסגנון חדשות ערוץ טלוויזיה יחד עם חתן בר המצווה והחקיין יהודה שוקרון, ששילב קריינות מקצועית, מצחיקה ומיוחדת.

אלי ישי מתקבל בכבוד ויהודה שוקרון מראיין ומחקה

במהלך השמחה, נרשם רגע מיוחד כאשר יו"ר 'יחד', אלי ישי, הגיע לאחל מזל טוב לחתן בר מצווה, הסבא הזמר בני אלבז עצר את המוזיקה וקיבל את ישי בכבוד מלכים, ודברי שבח.

כזכור, בחודשים האחרונים ערק הזמר בני אלבז ממחנה אריה דרעי, למחנה של יריבו המר אלי ישי, ואף פרסם תמיכה פומבית בישי וקרא להחזירו ליו"ר תנועת ש"ס.

בני אלבז שהיה זמר הבית של ש"ס ומהפעילים הבולטים בישיבת 'שאגת אריה' בתקופת מאסרו של השר דרעי בכלא מעשיהו, הסתכסך עם תנועת ש"ס על רקע כלכלי ולפני כמה חודשים הביך את היו"ר דרעי בפומבי כאשר העביר תיעוד ל'חדשות 2' בו נראה השר מורח בצל סביב עיניו כדי לדמוע בקליפ שצילם אלבז לטובת הקמפיין של ש"ס בבחירות האחרונות.

על הפקת האירוע הופקדו שלומי כהן ו-HOSHEN Productions

































בני אלבז גד אלבז אלי ישי בר מצווה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 17 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד