כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

הרב שאולץ לשכב על הכביש ואשתו וילדיו נאזקו - זוכה מאשמה

לאחר שלפני כחודש זוכה השוטר מאשמת מעצר על רקע אנטישמי, גם הרב שנוהל אחריו מרדף בכביש מהיר והוכרח לשכב על הרצפה זוכה מאשמת בריחה משוטר • פינק ישלם את הדו"ח ובכך באה הסאגה אל סיומה • צפו בתיעוד: המרדף והמעצר הדרמטי

הרב פינק בעת מעצרו
הרב פינק בעת מעצרו



הרב שאולץ לשכב על הכביש ונאזק נוקה מאשמה.

הרב בערל פינק מוורמונט שבניו יורק שלא שעה לקריאות שוטר שיעצור את מכוניתו בשל מהירות מופרזת, והתנהל אחריו מרדף לאורך כ-ארבעה וחצי קילומטרים - נוקה מאשמת בריחה וניסיון לחמוק מהשוטר.

הרב בערל פינק הופיע אתמול (רביעי) שוב בבית המשפט, לאחר שהואשם כי לא עצר עם רכבו לאור קריאות שוטר בתאריך 8 באוגוסט.

השוטר עצר את הרב בסופו של דבר לאחר שנסע 30 קמ"ש מעל המהירות המותרת.


אחרי שהנהג, הרב פינק, עצר את מכוניתו, השוטר הורה לו "לצאת עם הידיים למעלה", השוטר, שהחזיק אקדח, הורה לרב פינק לשכב על הריצפה.

תומפסון השוטר החליט לעצור את הרכב לבדיקה שהגדיר כ"עצירת רכב בסיכון גבוה" כיוון שהמקרה אירע באזור כפרי, מאוחר בלילה, ללא גיבוי של שוטרים נוספים. השוטר ככל הנראה נלחץ, ואמר לרב לשכב על הרצפה, בנו של הרב פינק, ניסה לצאת מן הרכב, ותומפסון השוטר הורה לו להישאר בפנים, כך דווח yeshiva world news.

לאחר שהגיעו שוטרים נוספים לגיבוי, הורו לבנו של הרב פינק לצאת מהרכב ונאמר לו ללכת אחורה, אך הילד לא עשה זאת, אז השוטר דחף את הילד על המכונית ואזק אותו.

שני נוסעים נוספים, אשתו של הרב פינק, שרה פינק, ועוד ילד נוסף, נאזקו גם הם באזיקים.

אשתו של הרב, שרה פינק סיפרה ל'ניו יורק פוסט' כי "החוויה היתה טראומתית".

"אני אומרת לך, היתה אכזריות" אמרה בראיון "השוטר הצביע על האקדחים".

הרב בערל פינק אמר לשוטר שהוא לא שם לב שהוא נוסע מהר מידי,ושהוא חיפש מקום בטוח לעצור בצד הדרך, כי זה כביש מהיר והוא חש סכנה לעצור איפה שהשוטר הורה לעצור.

בסרטון משטרתי שאותו פרסמה המשטרה המקומית ופורסם לפני כחודש ב'בחדרי חרדים' עולה כי לאחר שהוא עצר, השוטר הורה לו באיומי אקדח לשכב על הקרקע וכבל אותו באזיקים, כמו גם את בנו ואת אשתו.

הבן של הרב סיפר שהם הרגישו שמתייחסים אליהם כטרוריסטים.

כפי שפורסם ב'בחדרי חרדים' המשטרה ביצעה חקירה של המקרה ומצאה כי "לא היו ראיות מהחקירה כדי לטעון שפעולות השוטר התבססו על רקע אנטישמי".

כזכור, בתאריך ה-8 באוגוסט, השוטר ג'סטין תומפסון, עצר רב חרדי עם משפחתו לאחר שרדף אחריו 4.5 קילומטר. תומפסון טען שהוא עשה את כל הפעולות הנדרשות כדי לאותת לרב לעצור, הוא הדליק את האורות והפעיל את הסירנה, אבל הנהג לא עצר לאורך 4.5 קילומטרים.

כאמור, הרב פינק הואשם בגין ניסיון לחמוק משוטרים ואתמול הוא הופיע בפני בית המשפט, שם הוא זוכה מכל אשמה, אך שילם את הדו"ח המשטרתי על מהירות מופרזת.
הרב בערל פינק אלימות שוטרים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד