י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

ארבעה עצורים: תקפו נער בלב השכונה החרדית

לפני כשבוע - בחול המועד סוכות, הגיע נער בן 16 לאחד מבתי החולים בבירה עם פצעי דקירה • בית החולים העביר דיווח למשטרה וזו פתחה בחקירה מאומצת שהביאה למעצרם של ארבעה חשודים • הסיבה ע"פ החשד: ביקשו סיגריה ונענו בשלילה

אילוסטרציה. צילום: pixabay
אילוסטרציה. צילום: pixabay



לפני כשבוע בשעות הבוקר המוקדמות, בית חולים העביר דיווח למשטרה על נער כבן 16 שפונה במהלך הלילה לאחר שנפצע מחפץ חד במהלך קטטה בסמוך לרחוב בר אילן בירושלים. נפתחה חקירה ונעצרו ארבעה חשודים.

שוטרים וחוקרי המשטרה שקיבלו את הדיווח, פתחו בחקירה גלויה במהלכה נגבו עדויות ונאספו ממצאים ובמקביל נעשו פעולות חקירה במישור הסמוי תוך שימוש באמצעים טכנולוגיים מתקדמים שהביאו לאיתור זהותם של 4 חשודים בתקיפה.

עם התקדמות החקירה עלה, כי עת שהיה הקטין יחד עם חבריו בסמוך לרחוב בר אילן בירושלים - שכונה חרדית, ניגשו אליהם מספר צעירים בבקשה לקבל סיגריה. משנענו בשלילה החלו לתקוף הצעירים את הקורבן וחבריו, במהלכה על פי החשד, אחד החשודים פצע אותו באמצעות חפץ חד.

בראשית השבוע עצרו חוקרי מחלק הנוער של תחנת לב הבירה באמצעות צו שהוצא ע"י בית המשפט את החשוד המרכזי בן 20 תושב העיר, 2 קטינים בני 13 ו-17 וחשוד נוסף כבן 19 מהצפון. כלל החשודים נחקרו בחשד ל'פציעה כשעבריין מזויין'.

היום (חמישי), בית המשפט האריך את מעצרם של שלושה ושחרר למעצר בית את הרביעי. מעצרו של בן ה-17 עד מחר (שישי), מעצרו של בן ה-20 עד ליום ראשון והחשוד בן ה-19 עד ליום שלישי הקרוב.

"ביצענו פעולות חקירה מאומצות הן במישור הגלוי והן במישור הסמוי בליבה של השכונה חרדית במטרה להגיע לחקר האמת ולאתר את זהות החשודים." אמרו השוטרים שממשיכים לחקור את הנושא.
עצורים תקיפה דקירה בר אילן סיגריה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד