י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

עושים היסטוריה: העיתון יופץ חינם באלפי עותקים

24 שנים לאחר שנוסד ולאחר הטלטלות שעבר בשנה האחרונה - עיתון הבית לשעבר של ש"ס, יפיץ את העיתון השבועי בעשרות אלפי עותקים ללא תשלום

'יום ליום' בתיבות הדואר
'יום ליום' בתיבות הדואר

 


עיתון 'יום ליום' יוצא במהדורה מיוחדת, ויופץ ללא תשלום בעשרות אלפי עותקים בכל רחבי הארץ. בימים אלו 'יום ליום' עושה היסטוריה, ולראשונה, מאז נוסד לפני 24 שנה, הוחלט להוציא לאור מהדורה מיוחדת בתפוצה של עשרות אלפי עותקים שיעבירו את מסר השלום לכל בית ספרדי בישראל, בין אם הוא חרדי, דתי או מסורתי.

"ההחלטה נלקחה כחלק מרצון לחזור למקורות ולקיים את צוואתו של מרן זצ"ל. על פי הוראתו המפורשת אנחנו נדרשים להעביר את דבר ה' אל העם שבשדות תוך התאמה מלאה לתוכן שראוי לו להכנס לבית חרדי", אמרו בעיתון לאתר פיצ'יפקעס.

כרגע, במהלך חסר התקדים, העיתון יחל לצאת במהדורה חודשית בכל המדינה בדגש על איזורי הפריפריה "שם לו למטרה לחבר את העם למסרי היהדות שמרן חפץ להעשיר בהם את הציבור, כיון שעל פי השקפת הנהלת העיתון החדשה, זהו תפקיד הביטאון כפי שחזה והקים אותו מרן זצ"ל", אומרים בכירים בעיתון.

נעמה עידן, מו"ל 'יום ליום' אומרת שזהו יום חג עבורם כביטאונו של מרן זצ"ל. "החזרה למקורות בדיוק ביום פקידת שנתו של אבינו הגדול היא סיעתא דשמיא, ואנו רואים זאת כשליחות וזכות גדולה לקיים את צוואתו ולפרוץ עם עיתון נקי, איכותי, ותוכן שמעורר גאוות יחידה בכל ספרדי לכלל בני יהדות ספרד. כבר לפני עשרות שנים מרן הורה ל'יום ליום' את המסלול ורצה לאפשר לציבור החרדי ולעם שבשדות ליהנות מתקשורת נקיה מלשון הרע ורכילות, תקשורת מקצועית המסוגלת להציג את ההיסטוריה שלנו ואת הערכים של בני יהדות ספרד בגאון ובלי להתנצל. זהו התפקיד והחזון שלנו".

יום ליום דואר תפוצה חינמית נעמה עידן הרב עובדיה יוסף

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד