כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

מצפת לפולין: הפתעה בחסידות הרבי ימריא עם בני המשפחה לביקור בזק

בחסידות ויז'ניץ נערכים לחורף ארוך עם מספר חתונות לנכדי האדמו"ר. היום הפתיע הרבי וביקש לצאת לפולין לתפילה • כל הפרטים ב'בחדרי חרדים'

הרבי מויז'ניץ בחג הסוכות. צילום: שוקי לרר
הרבי מויז'ניץ בחג הסוכות. צילום: שוקי לרר



הפתעה בחסידות ויז'ניץ: האדמו"ר מויז'ניץ ימריא ביום ראשון הקרוב לביקור בזק, לעריכת תפילה על קברי הצדיקים בפולין.

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי האדמו"ר הביע היום (חמישי) בהפתעה את רצונו בפני מקרוביו על רצונו לפקוד את קברי הצדיקים בפולין ובפרט את ציון הרה"ק רבי אלימלך מליז'ענסק זיע"א לקראת שמחת נישואי צאצאיו בחורף הקרוב ושמחת נישואי נכדו בן לבנו הגדול הרה"צ רבי חיים מאיר הגר בי"ט חשוון בארה"ב.

מי שגויס לטובת העניין ויממן את הנסיעה, הוא הנגיד ר' יענקי אדלר ממנצסט'ר, שעבר בשנה האחרונה להתגורר בירושלים.

האדמו"ר השוהה בימים אלו בצפת לצורך מנוחה, ימריא ביום ראשון בבוקר היישר לפולין עם בני המשפחה בלבד, וכן מספר מצומצם של גבאים.

בסיום המסע יחזור הרבי למעונו בצפת, שם ישהה עד ליום חמישי הבא, בו תתקיים שמחת הבר מצווה לנינו הראשון נכד לחתנו הרה"צ רבי יצחק טווערסקי בן הרבי מסקווירא.

בתוך כך, הערב שמחת הווארט לנכדת האדמו"ר בת לחתנו הרה"צ רבי נפתלי צבי טייטלבוים עם החתן נכד האדמו"ר מקרעטשניף בן לבנו הרה"צ רבי איתמר רוזנבוים רב חסידי קרעטשניף בבני ברק וחתן האדמו"ר מקוסוב ויז'ניץ השמחה נערכה בבית הנופש של האדמו"ר בצפת.

בחצר ויז'ניץ נערכים בחורף הקרוב לחמש חתונות לנכדי האדמו"ר, ועוד שלוש חתונות לנכדי הגר"מ ארנסטר ראש ישיבת ויז'ניץ כך שכמעט כל שבת יהיה או עלייה לתורה או שבת שבע ברכות.

המודעו ת לקראת ביקורו של האדמו"ר בארה"ב













הרבי מויזניץ חתונות צפת פולין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד