א' אייר התשפ"ד
09.05.2024

סקר חדש: הדתיים הלאומיים רוצים את ברקת

בסקר חדש שמתפרסם הבוקר מקבל ראש העיר הנוכחי של ירושלים, ניר ברקת מרבית מן הקולות. אחריו ממוקם משה ליאון • וגם: אחוזי התמיכה הגדולים - דווקא לנציג החרדי

ניר ברקת, צילום: שלומי כהן - פלאש 90
ניר ברקת, צילום: שלומי כהן - פלאש 90



ראש העיר ירושלים ניר ברקת מוביל על כל מועמד בקרב הציבור הדתי לאומי בבירה, כך עולה מסקר שפורסם הבוקר (שישי) ב'ידיעות ירושלים' ושנערך על ידי מכון מסקר.

כאמור, סקר חדש שנערך בקרב הציבור הדתי לאומי בירושלים מצביע על יחסי הכוחות ביחס לראשות העיר בבחירות הקרובות שייערכו בעוד כשנה.

על פי תוצאות הסקר, ראש העיר הנוכחי ברקת ממוקם במקום הראשון בפער גדול על האחרים והוא גורף 62% מקרב הנסקרים, אחריו המועמד הדתי משה ליאון עם 19%.

עופר ברקוביץ ממוקם במקום השלישי עם 10%, ואחריו, מאיר תורג'מן המשמש כיום כיו"ר ועדת תכנון ובנייה בעיר עם 8% בלבד.

עוד עולה מהסקר, כי מקרב הנסקרים, את אחוזי התמיכה והאהדה בקרב הציבור הדתי לאומי – הרבים ביותר מקבל אריה קינג עם 31%, אחריו דב קלמנוביץ עם 24% וחגית משה מקבלת בסקר הנוכחי 18%.

הנתונים מוכיחים כי ברקת ממשיך להוביל מול כל מועמד וכי הציבור הדתי לאומי רואה בו מועמד ראוי גם מול משה ליאון בעצמו חובש כיפה סרוגה שאינו אישיות נעלמת אלא כבר דמות מוכרת בעירייה מזה כ-4 שנים.

הציבור הדתי לאומי בירושלים בעל השפעה רחבה על תוצאות הבחירות בעיר, הוא מהווה פלח אוכלוסייה נחשב העומד על כ 20% ומכיל בתוכו גם את החרדל"י – בוגרי ישיבת הר המור, גם את מצביעי 'הבית היהודי' וגם את הציבור הימני יותר.
ניר ברקת ירושלים סקר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד