י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

הלוט הוסר בצפת: כך חנכו רחוב ושכונה על שם מרן הרב עובדיה

לרגל יום השנה הרביעי להסתלקותו של מרן הגר"ע יוסף זצוק"ל נחנך בעיר צפת רחוב ושכונה על שמו וטקס חלוקת מלגות לאברכים ובחורים שנבחנו במסגרת פרוייקט 'יוסף דעת'

הלוט הוסר בצפת: כך חנכו רחוב ושכונה על שם מרן הרב עובדיה
יעקב כהן



לרגל יום השנה הרביעי להסתלקותו של מרן הגר"ע יוסף זצוק"ל נחנך בעיר צפת רחוב ושכונה על שמו ולזכרו.

המעמד בראשות ראש העיר אילן שוחט שקיבל את פניו של הראש"ל הגר"י יוסף שאמר כי זכות היא לעיר שבכניסתה נמצאת שכונה הקרויה על שמו של מרן הגר"ע יוסף זצוק"ל כמזוזה הקבועה על דלת הכניסה לבית.

הראש"ל הביע את שמחתו ואמר כי העיר צפת היא העיר הראשונה שגם השכונה נקראת על שמו של מרן זצ"ל.

בדבריו שיבח את סגן ראש העיר נהוראי לחיאני על קידום ודחיפת הענין. כמו"כ שיבח את רה"ע ובירכו על עזרתו הרבה לציבור בני התורה בעיר.

בסיום הדברים נערך טקס הסרת הלוט. לאחמ"כ התכנסו מאות בני תורה לטקס חלוקת מלגות לאברכים ובחורים שנבחנו במסגרת פרוייקט יוסף דעת והצטיינו.

פרויקט זה הינו רעיון יחודי לעידוד לימוד ההלכה שהגה סגן ראש העיר נהוראי לחיאני לע"נ ולזכרו של מרן זצוק"ל שבו נבחנים על הלכות שנלמדו מתוך חוברות מיוחדות שמוציאה המחלקה לתרבות תורנית והמצטיינים מקבלים מלגות.

המעמד נערך בהשתתפות הראש"ל הגר"י יוסף, רבה של ביריה הגר"א ביטון, רבני הקהילות וראשי הכוללים, שר הפנים הרב אריה דרעי, רה"ע אילן שוחט סגנו נהוראי לחיאני ומשה אילוז מנכ"ל אל המעיין.

נשיא המועצת הגר"ש כהן שלח מכתב ברכה שבו הביע את שמחתו על יוזמה ברוכה זו. את הערב הנעים הזמר שלמה כהן עם תזמורתו של עמי כהן.

צילום: יעקב כהן, הפקה: הלפרין הפקות.





































































צפת רחוב ושכונה הרב עובדיה יוסף אילן שוחט הסרט הלוט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד