י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

הסקר החדש ש'דגל התורה' לא תאהב לראות

מסקר שפורסם ביום שישי עולה כי ראש העיר החיפאי הנוכחי מביס כל מועמד שהכריז עד כה על התמודדות - זאת אילו הבחירות היו מתקיימות היום

ראש עיריית חיפה, יונה יהב. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90
ראש עיריית חיפה, יונה יהב. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90



הבחירות המוניציפליות: יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני לא ישמח לראות את תוצאות הסקר שערך רדיו חיפה בשיתוף עם מכון 'מדגם', הקובע כי ראש העיר הנוכחי של חיפה יונה יהב - מביס כל מועמד בעירו – אילו הבחירות היו מתקיימות היום.

מסקר של מינה צמח ומנו גבע ממכון "מדגם" שפורסם ביום שישי ב'רדיו חיפה', עולה כי אילו יתקיימו הבחירות היום הרי שאלו התוצאות, בהתייחס לכלל המועמדים שהצהירו כי יתמודדו בבחירות 2018 על ראשות עיריית חיפה.

יהב 33%, עינת קאליש 10%, יעקב בורובסקי 7%, איתמר צ'יזיק 3%, איתי גלבוע 2%, ניר שובר 2%, דוד עציוני 1%, ירון מזוז 1%, ושמשון עידו ורן בנדר כל אחד עם פחות מאחוז בודד.

יצויין כי 31% ציינו כי עדיין אינם יודעים למי יצביעו וכן 9% ציינו כי לא יצביעו לאף אחד מהמועמדים.

בנוסף, נבדק בסקר מידת שביעות הרצון של תושבי חיפה מראש העיר יהב ועולה כי 44% מתושבי העיר מרוצים עד מרוצים מאוד מתפקודו כראש עיר ואילו 21% לא מרוצים בכלל, 27% השיבו כי הם לא כל כך מרוצים ו- 7% השיבו כי הם לא יודעים.

מדובר בנקודת פתיחה הטובה ביותר ליהב כשנה לפני מערכת הבחירות בה עליו לגייס רק עוד 7% מתושבי העיר כדי לזכות בקדנציה רביעית כבר בסיבוב הראשון, כאשר הוא מוביל ב23% על המועמדת שבאה אחריו.

'דגל התורה' המצויה בסכסוך עם ראש העיר יהב, לא תאהב את התוצאות. היחסים בין יונה יהב ל'דגל' עלו על שרטון, לאחר שיהב סירב לקיים את ההסכם הקואליציוני ולמנות את חבר המועצה מטעמה מיכי אלפר לסגן ראש העיר. היחסים העכורים החמירו בפרשת בית הספר 'נתיבות משה' כאשר ראש העיר סירב להקצות למוסד בניין חלופי ראוי.

גורמים ב'דגל התורה' בחיפה מסרו ל'בחדרי חרדים' כי "אנו רואים בחיוב ובשמחה את תוצאות הסקר החשוב. גם לפי סקר זה ומאחרים ניתן לראות בבירור כי 67% מתושבי חיפה לא יתמכו ביונה יהב לראשות העיר".

עוד הוסיפו כי "אנו בטוחים ופועלים כי בפרק הזמן שנותר עד לבחירות יגיע לעיר חיפה מועמד מתאים לאתגרי העיר השלישית בגודלה בישראל".
בחירות מוניציפליות יונה יהב רדיו חיפה סקר בחירות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 18 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד