כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

יו"ר סיעת ש"ס תוקף את יוזמת נתניהו: "צעד מסוכן שעלול להכניס סיעות קיצוניות למשכן הכנסת"

גם לאחר שנתניהו שיגר אמש מסר מרגיע, בש"ס לא ממש רגועים. יו"ר הסיעה יואב בן צור תוקף הבוקר את יוזמת ראש הממשלה ומכנה אותה "צעד מסוכן שעלול להכניס סיעות קיצוניות למשכן הכנסת המשרתות קבוצות קטנות"

בן צור לצד יו"ר התנועה. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90
בן צור לצד יו"ר התנועה. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90



יממה לאחר הזעם הש"סי בעקבות חשיפת תוכניתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו להוריד את אחוז החסימה ל-2% ובכך לאפשר למפלגות מעוטות מנדטים להיכנס לכנסת - כדוגמת מפלגת 'יחד' של אלי ישי, יו"ר סיעת ש"ס ח"כ יואב בן צור מגיב לה בחריפות.

בן צור תקף ואמר כי "היוזמה ההזויה להוריד את אחוז החסימה היא צעד מסוכן שעלול להכניס סיעות קיצוניות למשכן הכנסת המשרתות קבוצות קטנות ואינן לוקחות בחשבון את טובת כלל אזרחי ישראל וצביונה של המדינה".

לדבריו, "לא די שמלאכת הרכבת הקואליציה מורכבת אם חוק מסוג זה יעבור אנחנו עלולים לראות יותר ראשי ממשלות מתרפסים מול ראשי סיעות קיקיוניים עם 2 מנדטים ולציבור נמאס מזה ונפעל למניעתו".

עוד הוא הוסיף כי "כולי תקווה שראש הממשלה, מר' בנימין נתניהו יחזור בו מהיוזמה הזו וירכז מאמצים לטובת מענה ראוי למאבק הנכים ונושאים מדיניים חשובים שהוא מוביל".

"סיעת ש"ס בהנהגת שר הפנים הרב אריה דרעי ובזכות העשייה החברתית הענפה הכוללת את הורדת מחירי המים, ניתוב תקציבים מרשויות חזקות לחלשות, הסיוע לשכבות החלשות, הטיפול המסור בפניות הציבור, הפעילות בשטח, השקעת הכספים הקואליציוניים בעשייה חברתית בע"ה תגדיל את כוחה ותוביל הישג מרשין. הציבור הישראלי בזמן אמת יודע מי פועל למענו", אמר לסיום.

כזכור, יו"ר ש"ס השר אריה דרעי הגיב אמש ליוזמת נתניהו ואמר למקורביו כי "נתניהו תקע לנו סכין בעצם הפרסום הזה. ש"ס תתחזק בבחירות הקרובות והיא לא צריכה שום טובה מנתניהו. נתניהו זוכה לתמיכת ש"ס ובתגובה יוזם יוזמות נגד ש"ס ובלי להתייעץ איתנו. הודעתי כבר הערב לדוד ביטן ואני מודיע לנתניהו: הורדת אחוז החסימה לא תעבור ואל תנסו זאת אפילו".

מסביבת ראש הממשלה ניסו להרגיע את הרוחות ואמרו כי "מדובר ברעיון תיאורטי בלבד שלא קיבל שום ביטוי מעשי. מובן מאליו שלא יהיה שום שינוי באחוז החסימה ללא הסכמת השותפות הקואליציוניות של הליכוד ובראשן ש"ס".
יואב בן צור אחוז החסימה בנימין נתניהו שס אריה דרעי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד