א' אייר התשפ"ד
09.05.2024

בכירי 'דגל' התכנסו: כך נסייע למגזר החרדי

בכירי 'דגל התורה' התכנסו אתמול בנתניה • הסיבה: חנוכת עמדה חדשה שתסייע לבני המגזר החרדי שאין ברשותו אינטרנט

בכירי 'דגל' התכנסו: כך נסייע למגזר החרדי
דגל התורה



בטקס שהתקיים אתמול (ראשון) בנתניה חנכו ראשי 'דגל התורה', ראש העיר ונציגי ציבור את עמדת 'ממשל זמין' שתספק מענה לציבור המגזר החרדי, אשר בהוראות הרבנים אין ברשותו אמצעי תקשורת מתקדמים ויוכלו מעתה לבצע מגוון פעולות מול משרדי הממשלה והרשויות המקומיות.

יוזמה זו מגיע כהמשך לפעילות הצבת עמדות ממשל זמין ברחבי הארץ, אותו מקדם יו"ר ועדת המדע והטכנולוגיה של הכנסת ח"כ אורי מקלב ולבקשת הנציגות המקומית של 'דגל התורה' בעיר, העמדה הוצבה במרכז העיר בסמוך לריכוזים החרדים, במרכז הרפואי של קופת החולים, והיא תהיה זמינה מעבר לשעות הפעילות המקובלות, כאשר המגמה היא להעמיד בקרוב עמדה נוספת בקריית צאנז בעיר.

יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני שיבח בדבריו את הפעילות ואמר כי "דבר זה ינגיש את משרדי הממשלה לציבור", גפני הודה לנציגות המקומית ולראש העיר על הירתמות למען הציבור.

מקלב ציין בדבריו את החשיבות של עמדה זו לציבור, "עמדה זו עוזרת רבות לציבור, ממשל זמין בא להתיר את סבך הביורוקרטיה הקיים, אנו עובדים שכל ענפי הממשלה יתייעלו ויתנו שירות טוב יותר לציבור ועמדה זו היא חלק מכך, הפעילות המשותפת והחידוש בעבודת הממשלה היא שהבקשה מגיעה מהשטח, על אף שבימים אלו אינם תקופת בחירות יש כאן שיתוף פעולה מוניציפלי מול משרדי הממשלה ומול ועדת המדע והטכנולוגיה".

לדבריו, "אנחנו כוועדה רואים לנכון לא להשאיר פערים בין אוכלוסיות בארץ שלא יפספסו את ההתקדמות הטכנולוגית, אנחנו שמחים שנתניה היא אבן שואבת לדברים הללו, ואנחנו גאים להוביל ולקדם פעילות ברוכה זו שעוזרת רבות לציבור. ראש העיר נתניה מרים פיירברג עמדה בדבריה על הקשר המיוחד בין נציגי דגל התורה המוקמים וחברי הכנסת מול לשכתה והבטיחה כי שיתוף פעולה זה ימשך".

באירוע לקחו חלק ראש עיריית נתניה מרים פיירברג, הרב משה חיים לאו והרב יהושע רוזנברג מרבני העיר, יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני, ח"כ אורי מקלב, סגר"ע בני ברק ומנהל המחלקה המוניציפלית של 'דגל התורה' מנחם שפירא, מנכ"ל החינו"ע אליעזר סורוצקין ועוד.
דגל התורה נתניה אורי מקלב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד