י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

אלי ישי: "אם מרן היה חי היום - היה מזיז את דרעי"

יו"ר ש"ס לשעבר אלי ישי פתח היום בבליץ ראיונות בכלי התקשורת: "אם מרן היה חי היום הוא היה מזיז את דרעי הצידה. הוא היה אומר לו: 'אריה זוז, תמתין, תטפל בעצמך. אחרי שאם תצא זכאי תחזור ונדבר'. הרב עובדיה לא היה משאיר אותו עוד רגע אחד בהנהגת התנועה"

צילום: פלאש 90
צילום: פלאש 90



ביום ההילולא של מרן הגר"ע יוסף, אחד המרואיינים המבוקשים הוא אלי ישי יו"ר יחד, אשר היה צמוד והאדם הקרוב ביותר למרן כעשרים שנה, מתוכם 14 שנה כיו"ר ש"ס. הבוקר פתח הוא בבליץ ראיונות בכלי התקשורת. גלי צה"ל, גלי ישראל, קול רגע, 103 fm, רדיו דרום.



"אם מרן היה חי היום הוא היה מזיז אותו (דרעי) הצידה", אמר ישי בראיון למנדי ריזל ברדיו 101.5. "ההתנהלות בכותל, ברפורמים, מכולות בשבת. גם העובדה של החקירות. ברגע שזה גורם נזק לש"ס, בפעם השנייה כבר, הוא היה אומר לו: 'אריה זוז, תמתין, תטפל בעצמך. אחרי שאם תצא זכאי תחזור ונדבר'. הרב עובדיה לא היה משאיר אותו עוד רגע אחד בהנהגת התנועה".

לדבריו, "הרב מאוד לא רצה שהוא יחזור, זה לא סוד. יש כל מיני דברים שאני לא רוצה לומר, כי אני רוצה לשמור לספר שלי שאני עובד עליו".

בנוגע להורדת אחוז החסימה אמר ישי: "דרעי לוקח סיכון ישיר לש"ס בכך שהוא מתנגש. דרעי שם וטו, אבל אני מאמין שזה יעבור בסופו של דבר".

בראיון לרדיו 103fm אמר ישי: "נשמע שכל המטרות של דרעי קדושות בכדי לפגוע בתנועת 'יחד'. כשיזמו חוק בו אדם שיש עמו קלון לא יוכל לחזור למערכת הפוליטית, אני אמרתי שיריבות פוליטית אינה יכולה להיות מבוססת על שנאה וכי לא נכון לבלום את דרעי בדרך זו. היום הוא יום האזכרה לרב עובדיה יוסף, הרב עובדיה לא היה משאיר את דרעי בש"ס אפילו לדקה, היא מתרסקת בראשותו. הוא היה אומר לו לצאת ולטפל בעצמו והיה אומר לו בצורה עדינה לקום ולעזוב את המפלגה בכדי לא לפגוע בש"ס. אני מאחל לדרעי שהחשדות כנגדו יסתיימו בלא כלום".

כשנשאל האם הגר"ע היה מוציא את דרעי מש"ס ומחזיר אותו להנהיג את המפלגה במקום השיב: "אין לי ספק. אני מכיר את מר"ן כפי שאף אחד לא הכיר, הוא היה איש חסד, איש ענק והגעגועים אליו רק מתחזקים. אני חושב שההתנהלות של אריה דרעי גורמת לצלילה של ש"ס וזה לא חדש לנו. הייתי רוצה שיצילו את ש"ס. תנועת 'יחד' מתחזקת, הרבה אנשים שלא הצביעו בעבר טוענים שיצביעו לנו, מנגד אני דואג לש"ס, היא יקרה לי".
אלי ישי שס יחד הרב עובדיה יוסף אריה דרעי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 40 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד