ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024

רוכב על ההפגנות • לפיד מצהיר: "נגיש שוב את חוק שוויון בנטל"

על רקע הפגנות 'הפלג' ברחבי הארץ, פצח היום יו"ר 'יש עתיד' יאיר לפיד שוב בהסתה נגד הציבור החרדי כולו • "אנחנו נגיש היום את חוק השוויון בנטל ואני רוצה לראות בעד מי הממשלה הזו - בעד חיילי צה"ל, או בעד סחטנות פוליטית", אמר לפיד

צילום: מרים אלסטר, פלאש 90
צילום: מרים אלסטר, פלאש 90



על רקע הפגנות 'הפלג' ברחבי הארץ, פצח היום (שני) יו"ר 'יש עתיד' לפיד שוב בהסתה והצהיר כי יגיש שוב את חוק 'השוויון בנטל'.

דבריו של לפיד נאמרו בפתח ישיבת הסיעה. "אנחנו נגיש היום את חוק השוויון בנטל", אמר לפיד, "ואני רוצה לראות בעד מי הממשלה הזו - בעד חיילי צה"ל, או בעד סחטנות פוליטית"

לפיד התייחס לחוק הגיוס בפתח ישיבת הסיעה הראשונה של מושב החורף של הכנסת ואמר כי "אנחנו נגיש שוב את חוק הגיוס. בג"ץ פסק לטובתנו. אסור היה לבטל את החוק הזה".

לפיד השתמש בהפגנות הפלג בירושלים להסית נגד כלל הציבור החרדי. "מי שיכול להתפרע ולתקוף חיילות ושוטרות ברחובות ירושלים כנראה לא עסוק מדי בלימוד תורה. הוא יכול להתגייס להגנת המולדת", אמר יו"ר 'יש עתיד'. "מה שקורה בחוצות ירושלים זה חילול שם שמים. אנחנו נגיש היום את חוק השוויון בנטל ואני רוצה לראות בעד מי הממשלה הזו - בעד חיילי צה"ל, או בעד סחטנות פוליטית".

"אנחנו נגיש שוב את חוק הגיוס. בג"ץ פסק לטובתנו. אסור היה לבטל את החוק הזה" הוסיף לפיד.

בנוסף הוא תקף את הממשלה המכהנת ואת העומד בראשה ראש הממשלה בנימין נתניהו: "היום נפתח מושב החורף של הכנסת, ושיאי הגועל וההשחתה נשברו כבר ביום הראשון. המדינה לא מעניינת אותם, האזרחים לא מעניינים אותם, כל הבניין הזה, כל הכנסת הזו, מבחינתם זה מקום שנועד לסדר את העניינים האישיים שלהם. לאיים על המשטרה, לבטל חקירות, להעביר כסף אחד לשני, לסדר ג'ובים אחד לשני. ידנו לא תהיה במעל הזה. אנחנו נמשיך לעשות למען האזרחים".

"הדבר היחיד שמעניין אותם זה מהר-מהר להעביר חוק שאי אפשר לחקור את ראש הממשלה. ראש ממשלה בחקירות רוצה לאסור בחוק חקירות של ראש ממשלה", אמר לסיום.
הפלג הירושלמי יאיר לפיד הפגנות חוק הגיוס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 23 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד