ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

מלגות ומרכז לניהול קריירה • המכללה למנהל פותחת שנת לימודים

פתיחת שנת הלימודים הרביעית במכללה למנהל- הקמפוס החרדי מלווה בתחושת התפתחות והתעצמות • המדריך המלא והמפורט לתלמיד החרדי

צילום: בחדרי חרדים
צילום: בחדרי חרדים



במרכז העיר בני ברק, במרומי מגדלי שקל ממוקמת המכללה למנהל- הקמפוס החרדי. השלוחה החרדית שהוקמה לפני כ- 4 שנים נועדה להיות המשך ישיר ומונגש לציבור החרדי של מכללת האם שהוקמה לפני כ- 40 שנה ומאז מובילה בבטחה את עולם המכללות במגזר הכללי במקצועות מובילים ומאתגרים. המיקום הינו אסטרטגי כיוון שהוא מונגש וקרוב לתחבורה ציבורית וממוקם בקודקוד הציר של גוש דן בסמיכות לפתח תקווה, אלעד והריכוזים החרדיים.

התארים שנלמדים במכללה הינם עם אופק תעסוקתי נרחב ומפרנס, הדגש במכללה הוא ללמד תואר מוביל ומקצועי וכן להעניק לתלמיד את המעטפת הכללית עד לשילובו בשוק התעסוקה, לכן הוקם בתוככי המכללה מרכז לניהול קרירה, שמטרתו היחידה והבלעדית היא להכין את התלמיד החל משלב כתיבת קורות חיים וכלה במציאת עבודה מפרנסת מותאמת ויוקרתית , תוך הכוונה אישית ומסודרת לכל תלמיד ותלמיד ביחס אישי מובהק. מתוך רצון כי שגרת החיים של התלמיד לא תפגע, הלימודים נערכים בשעות נוחות ובפריסה של יומיים שלושה ימים מרוכזים במשך השבוע.

אחד התארים המובילים הוא: כלכלה וניהול במהלכו משולב מסלול שמאות מקרקעין, הבשורה הגדולה במסלול זה היא שניתן תוך כדי לימודי תואר בכלכלה וניהול לרכוש מקצוע נוסף, מעבר לכך ישנה הכרה של מועצת השמאים על פטור של -11 מבחנים מתוך 14 שנערכים על ידי מועצת השמאים, מקצוע השמאות הינו מקצוע מבוקש ביותר ומפרנס והתלמידים משתלבים בו עוד במהלך הלימודים.

במכללה למנהל קמפוס בני ברק קיים מערך מלגות והסדרי מימון על ידי קרנות התמיכה השונות על מנת שתלמידים יוכלו לשלם את השכר לימוד בקלות ועל הצד הטוב ביותר.

המכללה שמה דגש מיוחד ובוחרת בקפידה את המרצים בתוכניות הלימוד השונות אשר מביאים גם את הראייה הפרקטית לעולם העבודה. כמו כן צוות מיוחד מלווה את התלמידים בכל תקופת הלימודים הן מבחינה מקצועית והן מבחינה גשמית בכדי למלא כל חסרונם ואת צרכיהם האישיים כדי שיהיו פנויים ללמוד ולהצליח!

לפרטים נוספים צלצלו: 0732002663 או לחצו על הלינק>>
מלגות לימודים קריירה עבודה לחרדים לימודים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד