י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

בבית מדרשו של מרן - עצרת לזכרו • תיעוד

מאות השתתפו אמש בעצרת לזכרו של מרן הגר"ע יוסף זיע"א בבית מדרשו 'מאור ישראל' שהוקם בביתו של מרן ברחוב הקבלן 45, וממנו יצאה תורה והוראה לישראל במשך שנים • את העצרת פיארו בנוכחותם חבר מועצת חכמי התורה, בני מרן, רבנים וראשי ישיבות

בבית מדרשו של מרן - עצרת לזכרו • תיעוד



מאות השתתפו אמש בעצרת לזכרו של מרן הגר"ע יוסף זיע"א בבית מדרשו 'מאור ישראל' שהוקם בביתו של מרן ברחוב הקבלן 45, ממנו יצאה תורה והוראה לישראל במשך שנים, ועומד היום בראשותו של בנו הגר"מ יוסף בשכונת הר נוף.

בעצרת נשאו דברים הארשל"צ הגר"א בקשי דורון, חבר מועצת גדולי התורה הגרב"מ אזרחי, הגר"מ צדקה, חבר מועצת חכמי התורה הגר"ר אלבז, חבר מועצת חכמי התורה הגר"מ מאיה, הגר"ב שמואלי, הגר"ז כהן ראש ישיבת היכל מאיר וראש ארגון הידברות, הגר"י דרעי רבה של באר שבע, הגר"י אבא שאול, בני מרן הגר"א יוסף רבה של חולון, והגר"מ יוסף ראש בית מאור ישראל, חתני מרן, הגר"מ טולדאנו, הגר"א בוטבול, וחבר ביה"ד הגדול הגאון רבי עמוס מיכאל.

נשיא מועצת חכמי התורה הגר"ש אינו חש בטוב ושלח את בנו הגאון רבי יעקב כהן ר"י נזר התלמוד שהביא את דברי אביו.

בדברים שנשא הרשל"צ הגר"א בקשי דורון, הרחיב בקשר שלו עם מרן זיע"א ועל שקידותו בתורה שהייתה סמל מופת לכלל ישראל. הארשל"צ ציין בדבריו את הנחת רוח הגדולה למרן זיע"א כאשר במקום בו הרביץ תורה ממשיכים לעסוק בתורתו ע"י בית מאור ישראל בראשות בנו.

הגרב"מ אזרחי ציין את זיכוי הרבים של מרן זיע"א ואמר, "לא היה מזכה הרבים גדול ממרן שהרביץ תורה והוראה לכל כלל ישראל הן בדרשותיו והן בספריו הרבים וב"ה זכה והשאיר בנים תלמידי חכמים מופלגים הממשיכים להפיץ את פסקיו".

הגר"א יוסף הודה בשם בני המשפחה לגר"מ יוסף על כל מסירותו הרבה למרן במשך השנים ומסירותו למרן גם אחרי פטירתו בהוצאת ספרי מרן ובהקמת בית מאור ישראל אשר ממשיך לזכות את הרבים והכל בענוותנות גדולה".

את העצרת הנחה בטוב טעם הרב יעקב סיני, נכדו של מרן זצ"ל.





























































הרב עובדיה יוסף מאור ישראל רבנים עצרת מספד הרב משה יוסף

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד