ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024

הגשר שקרס בבני ברק יוקם בחודש הקרוב

לאחר שקרוב לארבעה חודשים, לא נעשה דבר בזירת הגשר שקרס בין בני ברק לגבעת שמואל, הבשורה מגיעה היום לכנסת • כפי שדווח ב'בחדרי', הגשר יוקם בחודש הקרוב

צילום: פלאש90
צילום: פלאש90



הישג לוועדה לפניות ציבור: בחודש בקרוב יושלמו הליכי בניית גשר רמת אלחנן שקרס והוא ייפתח להולכי רגל. העבודות החלו השבוע ובחברת 'נתיבי ישראל' אמרו ל'בחדרי חרדים' לפני שבועיים, בתגובה לתלונות התושבים: "הגשר החדש נמצא בהליכי תכנון ובנייה, וצפוי להיפתח במהלך חודש נובמבר".

בדיון בוועדה לפניות הציבור דרש היום (שני) היו"ר ח"כ ישראל אייכלר לקבל את התוכניות לבניית הגשר בין גבעת שמואל לבני ברק במקום הגשר שקרס. כמו"כ ביקש יו"ר הוועדה להקדים ולזרז את היעד הסופי להשלמת הבנייה.



בדיון הדחוף שנערך היום, רגע לפני פתיחת מושב הכנסת, הדגיש אייכלר את חשיבותה של הוועדה לפניות הציבור ואת העובדה שפעלה באופן סדיר גם בימי הפגרה על מנת לעמוד לצידם של האזרחים בכל ימות השנה.

במהלך הדיון התבשרה הוועדה על כך שהליך העבודות יזורז, ובשונה מהתוכנית המקורית לסיים את העבודות בשנה הבאה, הן יקודמו כבר לחודש הקרוב. נציג המשטרה ציין כי במענה לפניית הוועדה החלו במשטרה להיערך כבר עכשיו לסגירת הנתיבים לקראת בניית הגשר.
ישראל אייכלר גשר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד