י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

צפו: הטיפול שהעניקו מפגיני הפלג הירושלמי למכת"זית המשטרתית

מפגיני 'הפלג הירושלמי' כבר הוכיחו את נחישותם ועוז רוחם, ומנגד גם את הסכנה אליה הם מכניסים עצמם - כפי שהובא מוקדם יותר היום ב'בחדרי' כשהם מתחת הגלגלים ממש. בתיעוד המצורף נראה מפגין מתפרץ לכביש, המכתז"ית בולמת אך פוגעת בו. הוא נפצע באורח קל בלבד ופונה לשערי צדק עם חבלות

צילום: מני רפאל
צילום: מני רפאל



תעוזת מפגיני הפלג הירושלמי לא יודעת גבול. מוקדם יותר היום, פורסם ב'בחדרי חרדים', תיעוד כיצד שוטרי יס"מ שולפים מפגינים שנשכבו מתחת למכת"זית, עתה, מתברר מה עשו שם אותם מפגינים אמיצים.


צילום: קבוצת 'מחאות החרדים הקיצוניים'

לפי תיעוד הוידאו שהגיע ל'בחדרי חרדים', רק כשהמכת"זית החלה להפעיל את זרנוקיה, הפעולה התגלתה: מה שהתברר שפקק הממוקם מתחת למיכל המים של המשאית שוחרר, כפי הנראה בידי המפגינים, והחלק הארי של 'המים הכחולים' נשפך אל האספלט, במקום להיות מותז על המפגינים.

בתיעוד שהגיע ל'בחדרי חרדים' ניתן לראות את הפעלת המכתזית התקולה, כשהמים ניגרים אל הכביש.

עוד מתועד בוידאו, המלאכה הקשה של השוטרים בפינוי המפגינים העקשים, שיושבים על הכביש ואוחזים זה בזה. בחלק מהמקרים, המשטרה לא הצליחה להפריד בין המפגינים וגררה אותם על הכביש תוך הפשטתם מבגדיהם.

במשך שעות ארוכות הכניסה והיציאה ממרכז ירושלים נחסמו לתנועה לחלוטין, רק הפעלת מכשיר ה'בואש' המפיץ ריח עז דוחה, שבא לשימוש עד עתה בעיקר בהפגנות הפלסטינים, הביאה לפיזור המפגינים.

צילום: מני רפאל











מכתזית הפלג הירושלמי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 56 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד