כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

הרב מאזוז: "דברי ישי אמת - עליו אמר הרב עובדיה פי כפיו"

נראה שהקרב בין אלי ישי לש"ס מתחדש ובעוצמה רבה בעקבות דברי דרעי "ייהרג בל יעבור" על אפשרות הורדת אחוז החסימה שתסייע למפלגת יחד • הגר"מ מאזוז ראש ישיבת כסא רחמים מגן על אלי ישי שהותקף אתמול בדברי הגר"ש כהן נשיא מועצת החכמים

אלי ישי אצל הגר"מ מאזוז. צילום ארכיון: עזרא טרבלסי
אלי ישי אצל הגר"מ מאזוז. צילום ארכיון: עזרא טרבלסי



אחרי המתקפה חסרת התקדים של נשיא מועצת חכמי התורה חכם שלום כהן על יו"ר 'יחד' אלי ישי, וזאת בעקבות דבריו נגד יו"ר ש"ס השר אריה דרעי - הבוקר מתפרסמים דבריו הלא פחות נחרצים של ראש ישיבת 'כסא רחמים' ומנהיגה הרוחני של 'יחד' הגאון רבי מאיר מאזוז - שבהם הוא מגבה את אלי ישי ותומך בדבריו.

ל"בחדרי חרדים" נודע כי אמש (שני) קרא ראש הישיבה הגר"מ מאזוז למעונו את יו"ר תנועת 'יחד' אלי ישי, בעקבות הסערה שחוללו סדרת ראיונותיו בכלי התקשורת על התנגדותו של יו"ר ש"ס השר אריה דרעי להורדת אחוז החסימה, וחיזק אותו שלא לחשוש מלומר את האמת.

"אני מחזק את רבי אליהו ישי שלא יפחד, כתוב בספרים הקדמונים, האמת לא פחדנית ולא ביישנית". כך הגר"מ מאזוז ליו"ר 'יחד'.
האזינו לדברי הגר"מ מאזוז

כזכור, בסדרת ראיונות שהעניק אתמול השר לשעבר אלי ישי, וחלק מתמליליהן פורסמו ב'בחדרי חרדים', תקף את מאבקו החריף של יריבו המר דרעי, כנגד הורדת אחוז החסימה, עד כדי משבר קואלציוני, בשעה שעבור הכותל הרפורמי, פתיחת המרכולים בשבת, דברים העומדים בציפור נפשה של היהדות שומרי התורה והמצוות, עברו הדברים בקול רפה וחלש.

כמו כן טען ישי, כי דרעי שיקר להגר"ע יוסף לא פעם ואם מרן היה עדיין חי היה שולח אותו הביתה.

הגר"מ מאזוז גם התייחס ברמיזה גם לטענתו של הרב דוד יוסף על כך שאביו מרן הגר"ע לא רצה את אלי ישי כל השנים, עד "שזרק" אותו בסוף ימיו - "זה מה שאמר הרב, אם אתם רוצים לומר אחרת לחלוק על הרב זה עניין שלכם, אבל אל תגידו בשמו של הרב דברים שלא אמר". התבטא הרב מאזוז.

הרב מאזוז המשיך ואמר לסיום: "מרן אמר עליו (אלי ישי) וכתב עליו: 'בכל ביתי נאמן הוא' אמר עליו 'פיו כפי', מה שיאמר לכם כאילו אני אמרתי, לכן אי אפשר להכחיש את הכל ולומר שקר שקר שקר, בשעה שיום אחד תבקע האמת, אז יבקע כשחר אורך וארוכתך מהרה תצמח".
אלי ישי הרב מאיר מאזוז הרב דוד יוסף חכם שלום כהן אריה דרעי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 42 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד