ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

מבחר המלצות לכתיבת מאמר איכותי לרשת

תם העידן שבו כמה מספר טריקים של קידום אתרים היו מספקים כדי להביא את אתר האינטרנט שלך להידרג גבוה ב- Google • כיצד עושים זאת נכון? קבלו טיפים לכתיבת מאמר איכותי לרשת

מבחר המלצות לכתיבת מאמר איכותי לרשת
לא לגעת



אני מניח שגם אתה לא תקרא מאמר של יעניין אותך. ובכן אינני מתכוון לנושא המאמר אלא לאופן הכתיבה. זהו המשך למאמר הקודם שהוא מעין מדריך מקוצר לשפר את יכולת הכתיבה ומראה המאמר או הפוסט שלך כדי שיהיה מעניין וקריא לקורא ומובן גם לאלגוריתם של גוגל. כפי שכבר הצהרתי בעבר וגם בחלקו הראשון של המאמר ניתן להשיג את שתי המטרות הללו יחד, אחת איננה באה על חשבון השנייה.

1. בקרה לפני פרסום

לפני פרסום הפוסט שלך, תן למישהו אחר לקרוא אותו. נסה להבין עד כמה הפוסט היה מובן, האם הוא מבין את הרעיון המרכזי והאם הוא תואם את הרעיון שבאמת רצית להעביר לקורא. תקן שגיאות סופר ומשפטים שאינם מנוסחים כראוי.

2. אורך המאמר שלך

ודא כי אורך המאמרים שלך באורך של לפחות 400 מילים. האלגוריתם של גוגל נותן עדיפות למאמרים ארוכים, מנגד אם המאמר שלך ארוך מדי, זה עלול להרתיע קוראים. על כן אל תכתוב מאמר שאורכו עולה על 800 מילים. כמו כן, עלייך להתייחס למספר הפעמים שמילות המפתח מופיעות במאמר / פוסט ונסה להקפיד על כמות של 1%-1.5% הופעה של מילות המפתח מכמות המילים הכוללת בטקסט. לדוגמא במאמר קצר של 400 מילים, אתה צריך להזכיר את מונחי החיפוש 4 עד 6 פעמים.

3. קישור לתוכן ישן

אם כבר כתבת בעבר מאמר בנושא הפוסט הנוכחי שלך, אל תשכח לקשר אותו לפוסט החדש. זה יחזק את ההודעה שלך, ומראה כי אתה סמכות בנושא. לצד זה, מבנה הקישורים שלך חשוב גם לדירוג שלך ב- Google. וכמובן, הקורא עשוי להתעניין גם בפוסטים הקשורים.


4. הוסף תוכן באופן קבוע

הוספת מידע לאתר שלך על בסיס קבוע ייתן לאלגוריתם של Google את ההבנה שהאתר שלך פעיל. אם האתר אינו אתר פעיל, Google תסרוק אותו לעתים רחוקות יותר. וזה עלול להשפיע לרעה על הדירוג שלך.


5. סיכום

לסיכום בדוק האם השתמשת במילות המפתח שלך ב -5 מיקומים חשובים, כותרת המאמר, כותרת הדף, כתובת האתר של הדף, תוכן הכתבה ומטא תיאור. בדוק גם את הנוכחות של הקישורים במאמר שלך והימצאות של תמונות במאמר. חשב את מספר המילים ואת צפיפות השימוש של מילת המפתח במאמר. מעבר לכך, בדוק אם דפים אחרים באתר שלך משתמשים באותה מילת מפתח, כדי למנוע ממך להתחרות בעצמך. אם אתה כותב לבלוג לטובת קידום אתרים בהתבסס על ההמלצות שהוזכרו קודם תוכל להיות רגוע ולדעת שאתה בכיוון הנכון. תם העידן שבו כמה מספר טריקים של קידום אתרים היו מספקים כדי להביא את אתר האינטרנט שלך להידרג גבוה ב- Google. כיום, תוכן טוב הוא החשוב ביותר או כפי שנוהגים לומר הוא המלך. תוכן טוב גם מוביל יותר בפייסבוק, ומבקרים חוזרים לאתר האינטרנט שלך. כמובן, אתה יכול לעשות כמה דברים נוספים כדי למקסם את ידידותיות SEO של ההודעה שלך, אבל החשוב ביותר הוא פשוט לכתוב ולכתוב טוב מאוד.
קידום אתרים מאמר איכותי לרשת Google מילות מפתח כתבה אינפורמטיבית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד