ט' ניסן התשפ"ד
17.04.2024

'סופהרב' בפיתוח חדש! ביו LR25

8 זנים 25 מיליארד חיידקים טובים! כמוסה 1 לכל המשפחה בכשרות בד”ץ העדה החרדית!

'סופהרב' בפיתוח חדש! ביו LR25
יחץ






חברת 'סופהרב', החברה המובילה בישראל בתחום תוספי התזונה, יוצאת עם פורמולה חדשה בכשרות מהודרת לכל המשפחה, המהווה השלמה חיונית לסדרת מוצרי הפרוביוטיקה !LR ביו LR 25- מספק 8 זני חיידקים טובים במינון של 25 מיליארד בכל כמוסה, אשר מהווים את כוח ההגנה שלו גופנו זקוק. זני החיידקים הפרוביוטיים בפורמולת ביו LR 25- נבדקו והוכחו במחקרים כאפקטיביים ביותר להקלה על מגוון בעיות עיכול. בנוסף, מבוססת הפורמולה על החיידק לקטובצילוס רוטרי (LR) הנחשב לזן פרוביוטי בעל יכולות ריפוי במגוון רחב של מצבים בריאותיים שונים.

העוצמה של ביו LR 25



ביו LR 25- מספק כוח הגנה טבעי לגוף. משפר תהליכי עיכול, מונע שלשולים ועצירויות, כאבי בטן, נפיחות וגזים, מחלות מעי דלקתיות, תסמונת המעי הרגיז, זיהומים וטפילים ועוד. ביו LR 25- ניתן ליטול באופן יומי וקבוע לטיפול ומניעה במצבי בריאות שונים בכמוסה 1 ביום!

מהי פרוביוטיקה בכלל?



פרוביוטיקה היא שם כולל לחיידקים ידידותיים המתקיימים בגופנו ומסייעים באופן פעיל לתפקודו התקין. השחיקה היומיומית, תזונה לקויה ושימוש באנטיביוטיקה, מפרים את האיזון של החיידקים בגופנו – מצב העלול להוביל לבעיות עיכול וחולשה חיסונית. לכן ממליצים הרופאים ליטול פרוביוטיקה (חיידקים טובים) לשמירה על איזון הפלורה במעי. יש מעל 400 חיידקים פרוביוטיים ידידותיים ומחקרים רבים בדקו את השפעתו של החיידק ל. רוטרי (LR) על היבטים בריאותיים שונים, ומצאו כי הוא מסוגל לתמוך בבריאות כלל מערכות הגוף

ומי אתה חיידק לקטובצילוס רוטרי ?(LR)



לקטובצילוס רוטרי (Lactobacillus Reuteri) נמצא באופן טבעי במעיים של גוף האדם. נטילת אנטיביוטיקה, לצד שחיקה יומיומית, מפחיתה באופן טבעי את רמת החיידק במעיים ומחלישה את הגוף. מחקרים רבים בדקו את השפעתו של ל.רוטרי על היבטים בריאותיים שונים, ומצאו כי השפעתו חזקה מאוד. מדוע? ל. רוטרי מייצר רכיב אנטי -מיקרוביאלי חזק בשם ראוטרין (Reuterin) 'הפועל נגד טווח רחב של פתוגנים מחוללי מחלותו, בהם חיידקים גרם שליליים, חיידקים גרם חיוביים, וירוסים, פרזיטים ופטריות. חיידק הל. רוטרי הוא חיידק עצמתי ומופלא המסוגל לתמוך בבריאות מערכת העיכול, מערכת החיסון, מערכת הנשימה והעור, שומני הדם, בריאות הפה, החניכיים ועוד.

בעיות עיכול שלהן ביו LR 25- יעזור !



⋅ בעיות עיכול
בעיות עיכול כגון: כאבי בטן, נפיחות ותחושת מלאות, עיכול לקוי וגזים, הן מטרד שממנו סובלים אנשים רבים, מעבר לטיפול המסורתי של שינוי בתפריט התזונתי, מומלץ ורצוי לשלב ביו LR 25- לטיפול יסודי בבעיה.

⋅ שלשולים

כיום הוכח במחקרים שנטילת פרוביוטיקה במצבי שלשול מקצרת את משך המחלה ומקלה על התסמינים, ולכן רופאים ומטפלים ממליצים על מתן פרוביוטיקה כטיפול משלים לשלשולים.

⋅ מחלות מעי דלקתיות

מחלות מעי דלקתיות עשויות להתפרץ כתוצאה משינויים בהרכב פלורת המעי שתפקידה למנוע פלישת חיידקים וגורמי מחלה שונים מהמעיים למחזור הדם, מחקרים מראים כי לחיידקים ידידותיים יעילות גבוהה בשיקום פלורת המעי המאריכה את ההפוגות בין ההתקפים ומקלה על התסמינים.

⋅ תסמונת המעי הרגיז

תסמונת המעי הרגיז היא תסמונת הכוללת כאבי בטן כרוניים, אי נוחות ותחושת מלאות במערכת העיכול ושינויים בהרגלי היציאות. גם במקרה זה, הקפדה על דיאטה מיוחדת וצריכה קבועה של פרוביוטיקה, מקלה על הסימפטומים, מאריכה את ההפוגות בין ההתקפים ואף עשויה למגר את התופעה לחלוטין.

⋅ אי סבילות ללקטוז

אי סבילות ללקטוז הוא מצב שבו ייצור האנזים האחראי על פירוק סוכר החלב אינו מופרש במערכת העיכול, ידוע כי ביכולתו של החיידק הפרוביוטי ל. קאזאי להפריש את האנזים המפרק את הלקטוז ובכך להקל על הבעיה. כעת, אחרי שהיתרונות שבצריכת ביו LR 25- ברורים כל כך, גם אתם תבחרו ליטול ביו LR 25- לבריאות מערכת העיכול שלכם ושל בני משפחתכם ותתנו לחיידקים הפטנטים לנצח במערכה, כל פעם מחדש!

יש לכם שאלה? רוצים לקבל ייעוץ? קו המומחים של 'סופהרב' עומד לרשותכם בימים א'-ה' בין השעות 08:30-17:30 בשיחת חינם: 1-800-350-333


































































,
ביו 25 LR

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד