י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

הכנסת סוערת: "ח"כ סבטלובה השחיתה רכב של ח"כית"

הכנסת סוערת: רכבה של חברת כנסת החדשה לאה פדידה הושחת באמצעות ריסוס כתוב גרפיטי - וגורמים בכנסת אומרים כי האחראית לכך היא חברת הכנסת קסניה סבטלובה מסיעתה, כך מדווחת מורן אזולאי ב-ynet

הגרפיטי על רכבה של ח"כ פדידה. צילום: לאה פדידה
הגרפיטי על רכבה של ח"כ פדידה. צילום: לאה פדידה



הכנסת סוערת: רכבה של חברת כנסת חדשה הושחת - וגורמים בכנסת אומרים כי האחראית לכך היא חברת כנסת אחרת מסיעתה, כך מדווחת מורן אזולאי ב-ynet.

רק אתמול הפכה לאה פדידה מהמחנה הציוני לחברת כנסת, היום מכוניתה הושחתה בחניון הכנסת ועל שמשתה הקדמית נכתב בוורוד - "אסור לחנות בחניה של אחרים". גורמים בכנסת אמרו כי חברת הכנסת קסניה סבטלובה מסיעתה נראתה במצלמות והיא האחראית על ההשחתה. על פי הדיווח ב-ynet, הוגשה תלונה בנושא לקצין הכנסת.

"הגרפיטי נעשה בעת שחניתי בחניה שלי", אמרה ח"כ פדידה. אני חדשה ולקח לי זמן לחנות בחנייה". פדידה העבירה את התמונה בקבוצת הוואטסאפ של המחנה הציוני, לאחר שנאמר לה כי סבטלובה נראתה במצלמות משחיתה את המכונית. "קסניה, חבל", כתבה פדידה בוואטסאפ.

ח"כ סבטלובה הגיבה בטוויטר לסערה וכתבה: "‏חברים, תרגיעו.‎ לאה פדידה ואני חברות טובות, איזו היתה אי הבנה שהתנצלתי עליה, שוחחנו כעת, והכל טוב. דרך אגב, שתינו אוהבות ליפסטיק ורוד".

בנוסף, ל"בחדרי חרדים" נודע כי תקרית נוספת נרשמה היום בחניון הכנסת. אחד מעוזרי הח"כים החרדים הופתע לגלות על רכבו פתק ובו נרשם: "איך חשבת שאכנס לאוטו. יה חזיר". בנוסף נכתב על שמשת הרכבת הקדמית בליפסטיק בצבע וורד: "חזיר". הפתק והגרפיטי נרשמו לאחר שנהג הרכב נצמד לרכב שחנה בסמוך.
קסניה סבטלובה לאה פדידה השחתת רכב הכנסת גרפיטי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד