י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

בר מים כשר לשבת - לעומת מיחם מים

האם מיחם הוא פיתרון נכון? מה לגבי בר מים כשר? כל השאלות, המעלות והחסרונות שאתם רוצים לדעת בנושא מים חמים בשבת, עד הסוף הטוב וההחלטה הנכונה לכם

בר מים כשר לשבת - לעומת מיחם מים
לא לגעת



אנשים דתיים רבים תוהים לגבי הטכנולוגיה וכל מה שיש לה להציע לנו – האם כל השכלולים הללו יכולים להתאים גם להם. הבעיה היא כמובן שכל ההמצאות הטכנולוגיות עובדות על חשמל, מה שמעורר את השאלה האם ניתן יהיה לעשות בהם שימוש בשבת והאם הם קיבלו את ההכשר הנדרש. לכן אפשר להבין גם אתכם אם יש לכם דילמה בנושא, כי איך אפשר לדעת איזה מכשירים טובים לנו ואיזה לא מבחינת שמירת השבת? אם מה שאתם מחפשים היום זה את הפתרון הטוב ביותר למים ביום שבת, כדאי שתדעו: הדילמה העיקרית היא בין מיחם מים לשבת ובין בר מים כשר. אכן מדובר על דילמה לא פשוטה ולכן, אם גם אתם תוהים מה תהיה הבחירה הנכונה עבורכם, כדאי שתבדקו עוד היום את האופציות השונות כמה שיותר לעומק.

היתרונות של בר מים כשר

אומנם לפני שנים בר מים כשר זו לא הייתה אופציה בכלל כי מכשירים כאלה לא היו קיימים, אך היום הם חלק בלתי נפרד מהנוף שלנו. לכן כדאי שתכירו את האפשרות של בר מים כשר כי זה לא במקרה שכל כך הרבה אנשים כבר בחרו באופציה הזאת. ראשית, בר המים מספק לכם מים קרים, חמים ואפילו סודה ושנית, הוא פועל עם שעון שבת כך שלא תצטרכו לחלל שבת כשאתם מפעילים אותו. מדובר על מכשיר שגם לא תופס הרבה מקום על השיש ולכן זה לא מפתיע שניתן למצוא אותו אצל לא מעט אנשים.

האם מיחם מים זה הפתרון הטוב ביותר עבורכם?

לעומת בר מים כשר, מיחם המים הוא מכשיר הרבה יותר מוכר וישן, מה שאומר שגם הפונקציות שהוא מספק לכם לא מספיק מגוונות. בעזרת מיחם המים אומנם לא תחללו שבת אך מצד שני, האופציה היחידה שהוא יאפשר לכם זה לשתות מים חמים. לעומת זאת, הוא לא יענה על הצורך לסנן את המים ולשתות אותם קרים כפי שעושה עבורכם בר המים ולכן יש לקחת את זה בחשבון.

איזה בר מים כשר לשבת כדאי לכם לקנות?

אם החלטתם שאתם רוצים לקנות בר מים כשר לשבת, כדאי שתכינו את עצמכם לדילמה לא פשוטה כי יש היום הרבה מאוד מכשירים בתחום הזה. יש מכשירים שנחשבים להרבה יותר טובים לעומת אחרים אך בדרך כלל המחירים שלהם גם יהיו גבוהים יותר. לכן כדאי שתעצרו ותחשבו מה דרוש לכם ומה בעצם אתם מחפשים. כלומר, האם אתם רוצים לקנות מכשיר בר מים שגם יעשה לכם סודה בשבת? או שאתם מסתפקים רק באופציה של מים חמים וקרים? בנוסף לכך, האם אתם רוצים מכשיר שיתפוס הרבה מקום על השיש או שאתם רוצים את המכשיר הכי קטן שיש? אם תדעו לענות על שאלות כאלה יהיה לכם קל יותר לבחור איזה בר מים כשר לשבת אתם קונים, אז למה אתם מחכים.

שימו לב לעיצוב בר המים שלכם

בעידן המודרני שבו אנחנו חיים מושם דגש לא רק על המכשיר עצמו ועל הפונקציות שלו, אלא גם על העיצוב. לכן, בין אם אתם רוצים לקנות היום מיחם מים לשבת ובין אם אתם רוצים לקנות בר מים כשר לשבת, כדאי שתבדקו גם את העיצוב. במקרה של בר המים אתם יכולים להיות בטוחים שכמעט תמיד הושקעה הרבה יותר מחשבה בעיצוב שלו וזה בהחלט משהו שרואים. יש אפשרות לבחור לא רק בין גדלים וצורות שונות של ברי מים אלא גם בין צבעים שונים, מה שמאפשר לנו להתאים את המכשיר לעיצוב המטבח כולו.

כמה תשלמו?

לבסוף, כדאי גם לבחור את בר המים שלהם בהתאם למחיר, כי מה פתאום שתיכנסו עכשיו להוצאה כלכלית גדולה מידי? בר מים איכותי וטוב זו אומנם הוצאה כלכלית אך בימינו התחרות בין החברות השונות מובילה גם למחירים נוחים יותר. לכן כדאי לכם לבדוק מה בדיוק אתם קונים ואיפה זה יוצא זול יותר, כי מי אמר שבר המים הכשר לשבת היקר ביותר הוא גם מכשיר איכותי יותר? שימו לב, בין היתר, לשאלה האם אתם מקבלים אחריות על המכשיר ולכמה זמן כי זה נתון חשוב שלא כדאי לוותר עליו.


בר מים כשר שבת קודש בר מים מיחם מים כתבה אינפורמטיבית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד