כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024

הולך רגל נהרג כתוצאה מפגיעת אוטובוס

יממה קשה בכבישי ישראל - 3 הרוגים. • הבוקר נהרג הולך רגל שנפגע מאוטובוס • הלילה נהרגו בשתי תאונות שונות רוכב אופנוע ורוכבת אופניים

זירת התאונה הקטלנית בפתח תקוה. צילום: דוברות מד"א וקבוצת 'מדברים תקשורת'
זירת התאונה הקטלנית בפתח תקוה. צילום: דוברות מד"א וקבוצת 'מדברים תקשורת'



הולך רגל נדרס הבוקר (חמישי) למוות ברחוב פרנקפורטר בפתח תקווה.

הבוקר בשעה 8:00 לערך, הולך רגל בשנות ה-50 לחייו נפגע מאוטובוס בצומת הרחובות פרנקפורטר-יצחק שדה בפתח תקווה ונפצע אנושות. כונני הצלה פ"ת-מד"א ואיחוד הצלה שהגיעו למקום לא נותר להם אלא לקבוע את מותו. המשטרה פתחה בחקירה לבדיקת נסיבות התאונה.



"ראינו אוטובוס שתחתיו שכב גבר כבן 50, הוא היה מחוסר הכרה, ללא נשימה וללא דופק", סיפר פאראמדיק מד"א עמית פאר. "הוא סבל מפגיעת ראש קשה, ביצענו בדיקות רפואיות, לא היו סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו במקום".

אוריאל בוסו מ"מ ראש העיר פ"ת ומתנדב זק"א שרון, אמר "הגעתי עם צוות זק"א לזירת התאונה הולך הרגל היה מתחת לאוטובוס ללא רוח חיים. מדובר בזירה קשה, חקירת התאונה בעיצומה". מתנדבי זק"א שרון טיפלו בגופות ההרוג ובאיסוף הממצאים.

הלילה אירעה תאונת דרכים קשה בתל אביב, כאשר רכב עלה על המדרכה ופגע בצעירה שרכבה על אופניים. בשעה 23:47 התקבל דיווח במוקד 102 של מד"א על שני רוכבי אופניים חשמליים שנפגעו מרכב בדרך נמיר בתל אביב. חובשים ופרמדיקים שהגיעו למקום פינו רוכבת אופניים בת 21 במצב אנוש עם חבלת ראש תוך כדי ביצוע פעולות החייאה, לבית החולים איכילוב שבעיר שם נאלצו לקבוע את מותה.

רוכב אופניים נוסף בן 24 נפצע באורח בינוני ופונה גם הוא לבית החולים.

דקות לאחר התאונה הקשה בתל אביב בסביבות חצות, התקבל במוקד מד"א דיווח על רוכב אופנוע בסביבות גיל ה-40 שנפצע אנושות מפגיעת רכב ברחוב בני יהודה בראשון לציון. חובשים ופרמדיקים שהוזעקו למקום פינו אותו לבית החולים שיבא שבתל השומר תוך כדי פעולות החייאה ושם נאלצו הרופאים לקבוע את מותו.

מהזירה הבוקר בפתח תקווה. צילום: דוברות מד"א וקבוצת 'מדברים תקשורת'







תאונה קטלנית אוטובוס פתח תקוה אופניים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד