ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

הכחשה לדיווח ברשת ב': "הדיווחים אינם מבוססים"

כחודש לאחר הדיווח ברשת ב' כי בממלכה הסעודית קיים ביקור דיפלומטי סודי בישראל, הממלכה מוציאה הכחשה גורפת: "ערב הסעודית תמיד שקופה ביחס למגעים ולביקורים"

האתר המקודש לאיסלם במכה. צילום: pixabay
האתר המקודש לאיסלם במכה. צילום: pixabay צילום: pixabay



ממשלת ערב הסעודית מכחישה כי בכיר מהממלכה היה בביקור דיפלומטי סודי בישראל בחודש ספטמבר, ההכחשה הגיעה בעקבות דיווחים בתקשורת הישראלית כי נסיך סעודי הגיע לאחרונה לביקור סודי.

"דיווחים על ביקור סודי בישראל על ידי נציג סעודי, שהופיעו בכמה אמצעי תקשורת, אינם מבוססים", אמר דובר משרד החוץ הסעודי. "ערב הסעודית תמיד שקופה ביחס למגעים ולביקורים".

הכחשת סעודיה באה בעקבות דיווח של 'כאן רשת ב' בספטמבר, כי הנסיך מוחמד סלמאן, הנסיך הסעודי, ביקר בישראל ונפגש בחשאי עם פקידי ממשל ישראליים. ישראל לא אישרה ולא הכחישה את הדיווחים.

כזכור, נתניהו הצהיר שוב ושוב בשנים האחרונות, כי יחסי מדינות ערב הופכות פתוחות יותר עם ישראל, בעיקר בשל דאגה משותפת מאיראן.

כזכור, בחודש יוני האחרון, ארה"ב, ישראל, הרשות הפלסטינית, סעודיה וירדן הסכימו במשא ומתן חשאי לתאם את הטיסה הראשונה של עולי רגל פלסטינים לסעודיה מנמל התעופה בן גוריון, כדי לבקר באתרים הקדושים ביותר במכה ומדינה במהלך חודש הרמדאן.
ערב הסעודית ביקור חשאי רשת ב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד