י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

כתב 'בחדרי' לערוץ 20: "התקשורת מנפחת"

כתב אתר 'בחדרי חרדים' יענקי פרבר התראיין אצל אמיר אבגי בתוכנית 'היום הזה' בערוץ 20 ותקף את התקשורת החילונית על נפילתה בכל הקשור לסיקור חרדים • צפו

מתוך הראיון, צילום: מתוך ערוץ 20
מתוך הראיון, צילום: מתוך ערוץ 20

 


לאחר שיד עלומה ריססה אתמול (רביעי) כתובת גרפיטי בגנות נשיא המדינה ראובן ריבלין על קירות תלמוד תורה 'בוסטון' ברחוב חזון איש בבני ברק, הגיבו מספר פוליטיקאים מהשמאל על המקרה, וטענו שזה פרי ההסתה של הימין נגד הנשיא ריבלין.

כאמור על קירות בית הספר רוסס בשחור "ריבלין צלם בהיכל" ו"ריבלין משומד נאצי".

יאיר לפיד צייץ בחשבון הטוויטר שלו "לכל מי שהסית נגד הנשיא אתמול 'והזדעזע' היום מכתובות הנאצה נגדו. מה חשבתם שיקרה?".

מספר פוליטיקאים נוספים מהשמאל גינו את הימין שכביכול עומד מאחורי הגרפיטי, כתב דסק החוץ של 'בחדרי חרדים' הגיב ללפיד וכתב "‏‎תגיד אתה רציני? זה נכתב לרגל ביקורו בתלמוד תורה לפני חודשיים, נראה לך שסיקריקים צופים בנאומים שלו? אחת מהכתובות נגדו מלפני חודש. תמחק תמחק".

לאחר שלפיד יחד עם מספר חכי"ם נוספים מהשמאל תקפו את נתניהו ואת הימין, אמיר אבגי מערוץ 20 ראיין את הכתב של 'בחדרי חרדים' יענקי פרבר שהסביר איך התקשורת שוב נפלה בכל מה שקשור לסיקור חרדים.


כזכור, הנשיא ריבלין פתח את שנת הלימודים דווקא בת"ת בוסטון החרדי - מה שעורר זעם בקרב חוגים קיצוניים במגזר החרדי שטענו כי אין לתת לגיטימציה לנשיא שפער פיו נגד גדולי הדור בעת האחרונה כינה אותם 'בית שמאי' בסוגיית מתווה הכותל וחוק הגיור.

כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', בדברים שאמר הנשיא לתלמידים הרכים: "את היום הזה שבו התחלתם כיתה א' אתם תזכרו כל חייכם. גם כשתהיו נשיאי מדינה, גם כשתהיו ראשי ממשלה, גם כשתהיו שרים, גם כשתהיו ראשי ישיבות וגם כשתהיו ראשי עיר. גם אז תמיד תזכרו את היום הזה שהוא היום בו התחלתם באופן רשמי ללמוד".

כזכור, שמו של הנשיא עלה השבוע לכותרות לאחר שבנאום שנשא בטקס פתיחת מושב החורף בכנסת הוא ביקר את הממשלה הנוכחית ואת הקו שהיא מובילה בעיקר בסוגיית היחס לבית המשפט העליון.

ערוץ 20 כתובות נאצה נשיא המדינה ריבלין יענקי פרבר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד