י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

צעירה דתיה הותקפה בהפגנה: "יצאתי פגועה מהיחס"

חוי קליין, בת 28, בחורה דתיה, גוללה בפני אחד הצלמים של קבוצת 'מחאות החרדים הקיצוניים' את שעברה בעת שהותקפה בהפגנה של קיצוניים בכיכר השבת לפני כשבוע. הצלם סיפר לנו ב'בחדרי' את הסיפור

הפגנות 'העדה החרדית' בכיכר השבת, צילום: פלאש 90
הפגנות 'העדה החרדית' בכיכר השבת, צילום: פלאש 90



בסרטון שהופץ ברשתות החברתיות, נראה מפגין של 'העדה החרדית' כשהוא תוקף את הבחורה וחוטף לה את הטלפון הנייד. הסרטון ניכה הדים והופץ בכל מקום.

וכך היא מספרת לצלם: "אני בחורה דתיה מבית אמריקאי של הורים חוזרים בתשובה, יום חמישי בשעות הצהריים צעדתי ברחובות גאולה לסידורים, ולתומי נקלעתי בהפגנה של קיצוניים שהפגינו נגד הצבא בכיכר השבת, וכמו כל אזרח הסתקרנתי ונעצרתי להסתכל".

"לפתע, כשאני עומדת ומסתכלת הותקפתי פיזית ומילולית ע"י המפגינים עקב זה שאני אישה ולא מספיק צנועה בשבילם. נעמדתי במקום ולא ברחתי והוצאתי את מכשיר הטלפון והתחלתי לתעד כדי שאוכל להוכיח את המעשה הנבזה וחפותי במשטרה".

"לפתע ניגש אלי אחד המפגינים וחטף לי את מכשיר הפלאפון מהיד, כמובן שלא ויתרתי ונלחמתי איתו עד שלקחתי את המכשיר בחזרה מתוך סערת רגשות ודאגה לביטחוני האישי, וכשנלחמתי עם המפגין קבוצה נוספת של מפגינים החלה לירוק עלי ולתקוף אותי פיזית ולצעוק לעברי קריאות גנאי ומתוך פחד חיפשתי את מקומי. אזרחים טובים ויקרים שהיו במקום הוציאו אותי משדה הקרב שהיה במקום, כמובן שאחרי כזה אירוע יצאתי פגועה שזה היחס לבני אדם".
תקיפה סיקריקים כיכר השבת הפגנות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 23 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד