י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

סקר: ש"ס תזדקק להורדת אחוז החסימה

ערוץ 10 מפרסם הערב (מוצ"ש) סקר מנדטים חדש לפיו ש"ס לא עוברת את אחוז החסימה, ומקבלת 3 מנדטים • כזכור, לפני מספר ימים יו"ר ש"ס דרעי זעם על ראש הממשלה נתניהו לאחר שהאחרון יזם מהלך להורדת אחוז החסימה בגלל החשש שש"ס לא תעבור אותו

סיעת ש"ס
סיעת ש"ס



הדאגה במפלגה הספרדית: ערוץ 10 מפרסם הערב (מוצאי שבת) סקר מנדטים חדש שנערך על ידי פרופסור קמיל פוקס. על פי הסקר, מפלגת ש"ס לא עוברת את אחוז החסימה, ומקבלת 3 מנדטים, יחד מקבלת 2 מנדטים. בנוסף, חשפה אילה חסון כי ישי שוקל להצטרף למפלגת הליכוד, ואף נמצא בקשר בנושא עם גדעון סער.

בסקר הנוכחי הליכוד מובילה עם 26 מנדטים, אחריה יש עתיד עם 21 מנדטים. מפלגת המחנה הציוני ממוקמת בסקר במקום השלישי עם 20 מנדטים.

מפלגת כולנו לא מצליחה להתרומם והיא מקבלת 7 מנדטים, כמוה מפלגת מרצ – גם היא מקבלת בסקר 7 מנדטים. ישראל ביתנו לא רחוקה מהן והיא מקבלת 6 מנדטים בסקר שמתפרסם הערב.

יהדות התורה מקבלת 6 מנדטים, כאמור, ש"ס לא עוברת את אחוז החסימה והיא מקבלת 3 מנדטים, מפלגתו של אלי ישי – יחד, מקבלת בסקר 2 מנדטים ואף היא לא עוברת את אחוז החסימה.

הרשימה המשותפת מקבלת, כך על פי הסקר, 12 מנדטים, מנדט אחד פחות מכוחה כיום. אחריה הבית היהודי עם 10 מנדטים, התחזקות של שני מנדטים. מרצ זוכה ל-7 מנדטים, גם כן שני מנדטים יותר מכמות המושבים שמפלגת השמאל מאיישת בכנסת ה-20.

עוד בסקר. הנסקרים נשאלו: מי מבין האישים הכי מתאים לכהן כרה"מ, ואלו התוצאות: 28% - בנימין נתניהו, יאיר לפיד - 11%, אבי גבאי - 11%, אהוד ברק - 6%, נפתלי בנט - 5% ו- 3% לאביגדור ליברמן.

כזכור, לפני מספר ימים יו"ר ש"ס השר אריה דרעי זעם על ראש הממשלה בנימין נתניהו לאחר שהאחרון יזם מהלך להורדת אחוז החסימה בגלל החשש שש"ס לא תעבור אותו, דרעי טען שש"ס לא צריכה את עזרתו של ראש הממשלה. כעת נראה שיש לש"ס סיבה לדאגה.
שס יחד סקר קמיל פוקס אחוז החסימה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 101 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד