כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

המתקפות על ישי: הרב מאזוז חיזק בשיעור השבועי • צפו

על רקע המתקפות בשבוע האחרון על אלי ישי מצד ש"ס, מגבה הערב (מוצ"ש) פטרונו הרוחני הגאון הרב מאיר מאזוז במהלך שיעורו השבועי לשם הגיע אלי ישי לשבת לצדו • "הראוני וידאו בקול ובראיה, איך הרב עובדיה מחזק אותו מברך אותו מעודד אותו", אמר הרב מאזוז

המתקפות על ישי: הרב מאזוז חיזק בשיעור השבועי • צפו



על רקע המתקפות בשבוע האחרון על אלי ישי מצד ש"ס, מגבה הערב (מוצאי שבת) פטרונו הרוחני הגאון הרב מאיר מאזוז במהלך שיעורו השבועי לשם הגיע אלי ישי לשבת לצדו.

בהתקפות רבני ש"ס ובראשם נשיא המועצת הגר"ש כהן נאמר "כי אלי ישי פעל לצידו של מרן שלא לשם שמים, וציער את מרן". בעקבות ההתקפות הוכרז על קבורת חמור ל'שלום הספרדי'.

הערב אמר הרב מאזוז "ברוך הבא ידידנו היקר רבי אליהו ישי, בשבוע שעבר הראוני וידאו בקול ובראיה, איך הרב עובדיה מחזק אותו מברך אותו מעודד אותו אחרי עליה לתורה עם טלית ותפילין מחבק אותו מנשק אותו, אומר לו אתה אדם יקר אתה עושה הכל לשם שמים".



הגר"מ מאזוז רמז גם לדבריו של הגר"ד יוסף, שטען כי אלי ישי, נבל, ורימה את אביו, ובסוף ימיו זרק אותו אבא לאחר שגילה את פרצופו האמיתי: "וביומו האחרון שהיה בהכרה פעם האחרונה, אומר לו: רבי אליהו! אחרי מאה ועשרים שנה אתה תהיה במחיצתי בעולם הבא, הנשמע כדבר הזה? אז לכן מי שרוצה להכחיש יראו לו את המציאות. ב"ה היום יש וידאו ואי אפשר להכחיש את הדברים, ולעשות סיפורי וסיפורי סיפורים, כולם רואים את זה, אין ספקות".

במהלך דבריו הגיב הרב מאזוז גם להתקפה בעיתון ש"ס "הדרך" בה נאמרו הדברים בצורה בוטה וחריפה, בציבור על ידי תלמידי חכמים, וטען כי רק חילול ה' יצא מהמתקפות הללו אחד כלפי השני, ע"י רבנים: לכן אם רוצים לדבר, לדבר בעדינות לדבר בכבוד, לא זה הדרך ולא זו העיר, עיתון הדרך, סלקא דעתך זו הדרך?! הדרך היא דברי חכמים בנחת נשמעים.. מזה לא יצא שום דבר, יצא רק חילול ה יאמרו: הנה החרדים אוכלים אחד את השני?!
הרב מאיר מאזוז אלי ישי התקפות אריה דרעי שס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 40 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד