י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

שבת לך לך: הרבי מסלאנים בשבת במז'יבוז' • צפו בתיעוד

בסמוך לציון אור שבעת הימים הבעל שם טוב זי"ע בעיירת מז'יבוז' שבאוקראינה, שהו השבת חסידי סלאנים מישראל ומחו"ל בראשות האדמו"ר מסלאנים • בערב שבת עלה הרבי לתפילה מרגשת על ציון הבעש"ט ותלמידיו זי"ע כשהחסידים מצטרפים למעמד המרומם • תיעוד

שבת לך לך: הרבי מסלאנים בשבת במז'יבוז' • צפו בתיעוד



בסמוך לציון אור שבעת הימים הבעל שם טוב זי"ע בעיירת מז'יבוז' שבאוקראינה, שהו השבת חסידי סלאנים מישראל ומחו"ל בראשות האדמו"ר מסלאנים.

השבת המיוחדת בהפקת צוות האירוח של "הולינס" מז'יבוז', נערכה במסגרת מסע שעורך האדמו"ר לקברי צדיקים באוקראינה לרגל יום ההילולא של האדמו"ר הראשון בעל היסוד העבודה מסלאנים. בי"א חשוון הטמון בעיר סלונים שבבלארוס.

בערב שבת עלה הרבי לתפילה מרגשת על ציון הבעש"ט ותלמידיו זי"ע כשהחסידים מצטרפים למעמד המרומם.



את קבלת השבת ערך האדמו"ר בבית הכנסת העתיק של הבעל שם טוב, ואת תפילות הבוקר ואת טיש הסעודה שלישית ערך בבית כנסת של ה"אוהב ישראל" מאפטא.

זיץ ליל שבת כנהוג בסלאנים מקדמת דנא, נערך בבית הכנסת של הרה"ק מאפטא, כשלפני כן סעדו החסידים את סעודת השבת באולם המפואר שע"י 'הולינס' מעז'יבוז שצוותו כאמור היה אמון על הפקת ואירוח השבת המפוארת על כל פרטיה לטובת הפמליה הנכבדת.

במהלך השבת פגש הרבי את יו"ר "אהלי צדיקים" הרב ישראל מאיר גבאי, אשר משקיע את חייו למען איתור, שימור ושיפוץ אהלי הצדיקים בכל רחבי אוקראינה, והודה לו על פעילותו הענפה בנכר לשימור ההיסטוריה היהודית תוך מסירות נפש של ממש, וכן על הכנסת האורחים המיוחדת לה זוכים היהודים מכל העולם העולים לפקוד את ציוני הצדיקים ברחבי אוקראינה.

השבת גם נערכה במקום שמחת האויפרוף לחתן בן הנגיד ר' דוד מאיר טהלר מסאטמר, אשר סייע לשחזור בית הכנסת העתיק של הבעל שם טוב זי"ע. כעת נערך במקום פארשפיל בליווי תזמורת אוקראינית מורחבת, כשהאדמו"ר מסלאנים אף צפוי להשתתף בשמחה.





























סלאנים מזיבוז שבת אוקראינה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד